Hej Hvis du vil klage kan du finde vejledning m.v. på advokatsamfundets hjemmeside, kan ikke lige adressen, så google advokatsamfundet, så finder du, hvad du skal bruge Hilsen |
Hej Tonny
Tusind tak
Hej Hvis du vil klage kan du finde vejledning m.v. på advokatsamfundets hjemmeside, kan ikke lige adressen, så google advokatsamfundet, så finder du, hvad du skal bruge Hilsen |
Det nærliggende er vel først at klage til Skifteretten, som har antaget den pågældende bobestyrer. |
Hej Henrik Jeg er helt enig i dine betragtninger, men ud fra trådstarters frustration over såvel advokaten som sådan og honorarets størrelse foreslog jeg netop, han tog kontakt til advokatsamfundet. Ved forelæggelsen af klagesagen ville han blive vejledt om, hvordan og hvorledes sagsforløbet vil være, herunder også en klage til skifteretten først, inden en klage over advokaten. Med venlig hilsen |
Jeg tror også lige man skal slå koldt vand i blodet. Det at sekretærens navn står på brevet betyder ikke at det er han/hende der har lavet arbejdet. Vedkommende har blot skrevet brevet. Enten efter diktafon eller i form af at læse korrektur. 26.000 kr. i advokathonorar for en arvesag lyder ikke helt hen i vejret i mine ører men naturligvis skal det ikke koste noget at få udspecificeret det udførte arbejde. Om der er tale om arbejde man kan lave selv ? Se det er jo lidt svært at vurdere hvis man ikke har juridisk viden eller erfaring med hensyn til de mange faldgrupper som findes. Det kan du ganske enkelt ikke vurdere |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Eller som her har en medarving som bruger sin ret til at kræve boet udlagt til en bobestyrer.... |