Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af lejligheder - Magento eller Joomla?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger feedback og gode idéer til en virksomhed der udlejer lejligheder. I den forbindelse er jeg i tvivl om hvilken platform der vil være at foretrække.

Der er 3-500 lejemål ialt hvor der typisk er 10-40 lejemål som skal lejes ud hver måned. Således ønsker jeg at opbygge en hjemmeside, hvor det er muligt at lave unik produktbeskrivelse med billeder til hver lejlighed i back end. Det skal således være let og hurtigt at tilføje ledige lejemål til front end når et lejemål bliver ledig.

Søgemuligheder/filtrering:
I Magento kan man benytte filtrering, som jeg synes godt om, da det således vil være muligt at lave en filtrering på fx: pris, antal værelser, antal m^2, postnummer etc. 
Findes der et tilsvarende modul til Joomla, såfremt I ikke vil anbefale at bruge Magento?

I Magento kan man også lave en sammenligning samt en ønskeliste, som jeg synes er relevant. Findes dette også til Joomla?

Kontaktformular:
Det skal være muligt at indsætte en formular med en række spørgsmål, som potentielle ansøgere skal udfylde. Hensigten er at en potentiel kunde opretter sig som bruger og efterfølgende får mulighed for at oplyse hvilke lejemål de er interesseret i.

Hvilken platform løsning vil I anbefale?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:04

Vores Joomla Webshop udvidelse (redSHOP) har de samme filtreringsmuligheder som Magento - bare mere avanceret og søgemaskineoptimeret.

Men spørgsmålet er vel om du vil lave en webshop der sælger lejemål på begrænset tid eller om du vil drive en udlejningsservice med booking? Er svaret det sidste skal du næsten se på en skræddersyet udvidelse af et webshop system eller på et decideret udlejningssystem med booking funktionalitet.

Vælger du Joomla vejen kan vi være den teknologipartner du behøver for at løfte opgaven og i så fald skal du være velkommen til at kontakte mig på email@redweb.dk eller smutte forbi vores website og se nærmere kontakt info.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:23

Hej Chrisss2010,

Jeg kan også anbefale Joomla og vi kan skræddersy moduler så du får den løsning du vil have. Sender dig gerne en link så du kan se hvordan du selv kan oprette nye filtreringer samt mulighed for at oploade billeder/tekst.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:39

Hej Chrisss2010

Jeg vil mene at du skal kigge lidt på Drupal.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:10

Hej Chrisss2010

Jeg har arbejdet og lavet forskellige hjemmesider i de sidste fire, deriblandt forskellige Shoppingcarts løsninger.

Det er lidt som at kunder altid har ret, men alligevel, hvorfor bruge et system der ikke er lavet specielt til det du skal bruge det til. Får du et system der er lavet til dit behov! Men en bruger venlig adminstration og nem bruger flade.

Så bliver det nemmere for både dig og de besøgende på siden.

Jeg kan udvikle netop sådanne et system, dertil vil jeg bruge PHP, hverken Joomla, Typo3 som jeg begge kender og leverer løbende løsninger lavet i.

Vi kan lave dit system fra bunden skrædersyet så det fungerer til dig for 12,000.- det med rettelser og garenti i 6 måneder fra leverings datoen.

Hilsen Michael

email; michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:41

Jeg vil helst klart også anbefale dig at kigge på Drupal. Giver en række anderledes muligheder end Joomla, specielt med hensyn til at tilknytte nye felter til hver side - for eksempel størrelse og lignende. Der er også en shop der kan tilknyttes.

Det er mit bedste bud!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)