Jeg søger feedback og gode idéer til en virksomhed der udlejer lejligheder. I den forbindelse er jeg i tvivl om hvilken platform der vil være at foretrække. Der er 3-500 lejemål ialt hvor der typisk er 10-40 lejemål som skal lejes ud hver måned. Således ønsker jeg at opbygge en hjemmeside, hvor det er muligt at lave unik produktbeskrivelse med billeder til hver lejlighed i back end. Det skal således være let og hurtigt at tilføje ledige lejemål til front end når et lejemål bliver ledig. Søgemuligheder/filtrering: I Magento kan man også lave en sammenligning samt en ønskeliste, som jeg synes er relevant. Findes dette også til Joomla? Kontaktformular: Hvilken platform løsning vil I anbefale? |
Vores Joomla Webshop udvidelse (redSHOP) har de samme filtreringsmuligheder som Magento - bare mere avanceret og søgemaskineoptimeret.
Men spørgsmålet er vel om du vil lave en webshop der sælger lejemål på begrænset tid eller om du vil drive en udlejningsservice med booking? Er svaret det sidste skal du næsten se på en skræddersyet udvidelse af et webshop system eller på et decideret udlejningssystem med booking funktionalitet.
Vælger du Joomla vejen kan vi være den teknologipartner du behøver for at løfte opgaven og i så fald skal du være velkommen til at kontakte mig på email@redweb.dk eller smutte forbi vores website og se nærmere kontakt info.