Jeg har en lille blog www.Powertrading.dk hvor jeg har valgt et simpelt tema. Jeg har et lille prblem når jeg skriver et indlæg. Får at undgå DC, så skriver jeg et uddrag af teksten, som jeg gik udfra ville blive vist på forsiden efterfulgt at et "Læs mere". Men hele indlægget bliver vist på forsiden. Det er kun i arkivet og i kategorien at uddraget bliver brugt. Så jeg vil jeg helt sikkert blive ramt af DC. Er det mit tema den er gal med eller hvad gør jeg forkert?? Er ikke så skrap til WP :) |
Uddrag på WP blog
- 1
jeg mener ikke du bliver ramt at DC når det kommer til wordpress, da det er dynamisk indhold Wordpress laver, og det kan google vist skælne.. er 95% sikker på det.
Ang dit Tema, så er det det som vælger om den skal vise det hele eller et uddrag. Nogle Tema'er kan du selv bestemme om den skal vælge et uddrag eller det hele.. Så hvis du ikke vil have hele nyheden/artiklen på forsiden, så skal du endten hive fat i en programmør eller et andet theme :) |
Hejsa |
Der er et rigtig godt indlæg på Thomas Rosenstrands blog omkring dette og andre SEO indstilling på WordPress |