Hej :-) Jeg overvejer at prøve mig som freelancer indenfor det grafiske. ...Men jeg ved ikke hvordan sådan noget foregår! Er her nogen som hurtigt kan skitsere et muligt forløb fra aftalen indgås til handlen accepteres? Her på Freelancer kan man jo bare lægge ud ind, og så bliver man kontaktet hvis man bliver valgt. Den del virker simpelt nok, men hvordan skal man fx kommunikere hvis en virksomhed efterlyser et logo som skal udtrykke noget bestemt? Hvad skal man generelt være opmærksom på? Er det ubehøvlet at fremsende et eksempel på fx et logo som en del af "markedsføringen" før køberen har besluttet sig for en freelancer? Hvordan foregår betalingsaftalen? Har man som freelancer ansvaret for at copyright regler overholdes, og i så fald... Søger man så på Google for at se om nogle har et lignende logo? (jeg ved godt jeg kører i logo lie nu, men også alt andet) Jeg ved godt at jeg stillede dette spørgsmål i min anden tråd, men til alle dem der ikke har læst den... Hvad er mine muligheder hvis jeg ikke er momsregistreret? Nu ved jeg godt konkurrencen er hård og strid for tiden, men jeg håber alligevel nogen har lyst til at hjælpe mig indenfor :-) -Bare rolig, nu skal det pt. bare hjælpe til at finansiere mine studier :-) Hyg! ~*Louise |
Processen i freelance aftale indenfor det grafiske
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
creatastica
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)