Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis server til Magento?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der kender til en server hvor jeg gratis kan lave en 'prøve Magento webshop'. Jeg er blot interesseret i at se hvordan det er at arbejde med.

Jeg bruger macbook - jeg ved ikke om det har noget at sige ;)

mvh

Thomas

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 00:15

Jeg tror ikke at der lige findes en gratis server hvor man kan teste magento på. (men man ved aldrig) - kan være du kan finde en udenlandsk server som er gratis, men tror ikke på at du kan finde en dansk.

Når men der er også en anden mulighed.

Du kan prøve at køre magento fra din egen PC - altså lokalt. Nu bruger du jo selvf. Mac, men fandt lige en guide til det.

Prøv at se her : http://www.webdesign-gm.co.uk/news/web-design/install-magento-locally-on-a-mac.html

Hilsen Dino

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:05

skriv til magentohotel.dk. De sætter gerne en demo op som du kan teste og lege med alt du vil.

Og finder du ud af at du gerne vil fortsætte kan den blive lavet til en working webshop uden problemer.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:17

Hej Thomas,

Send mig en mail og jeg vil give dig adgang til en Magento shop som du kan lege lidt med og se om det er noget for dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:15

Birkelund:
skriv til magentohotel.dk. De sætter gerne en demo op som du kan teste og lege med alt du vil.

+1

Kan kun tilslutte mig Birkelund. Har selv prøvet en demoshop gennem magentohotel.dk hvor man får mulighed for at teste systemet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:31
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)