Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2evolution blog er der nogen derved hvordan den gøres dansk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har fra mit webhotel fået blog platformen b2 evolution, jeg ville godt have gjort bruger fladen mere dansk, er der nogen, der har erfaring med det ?

Hvordan er det så, før bloggen opdages af google, så skal jeg vente på at google kommer forbi og indexerer ?

Hvis jeg laver et par links til bloggen fra et par andre sider, så kommer google måske lidt hurtigere ?

De bedste hilsener

Finn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:42

Hej Finn

For at gøre den dansk skal du have en sprogpakke. Jeg kunne ikke finde en her (http://b2evolution.net/downloads/3.3/language-packs.html) men du skal så tage en anden sprogpakke og oversætte den selv. Alternativt kan du jo så give firmaet den nye danske så den kan bruges af andre.

Hvis du sætter adressen til din blog i din signatur herinde og fortsat er aktiv, så kommer søgemaskinerne forbi. Det kan også være at bloggen har en funktion der giver besked til sites som søgemaskinerne kommer forbi tit.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:56

Tak Niels

Jeg har kigget lidt på B2evolution og fandt en dansk sprogpakke i en af de tidligere udgaver, nu skal jeg så finde ud af og have den aktiveret.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)