Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv en idé væk og skab vækst!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har valgt at oprette denne tråd, da der er mange iværksættere, som har en masse gode idéer. Disse bliver dog ikke altid ført ud i livet.

Derfor er denne tråd tiltænk de, som har en idé, som de ønsker ført ud i livet, men hvor de måske ikke selv har tid og energi, til at virkeliggøre den.

Dvs. hvis du fx har idéer til 10 produkter, forretningskoncepter, services eller lignende, men ved samtidig, at du kun har tænkt dig at få virkeliggjort max 5 af dem, jamen så kan man ligeså godt give de 5 andre idéer væk. Dem kan andre iværksættere måske finde nyttige eller det kan være, at der bliver skabt et nyt firma et sted.

Med andre ord:

Giv en idé væk og skab vækst! Dette vil gavne os alle!  

Man kunne fx bruge en formular:

Idé (hvad går din idé ud på):

Udfordring (hvad mener du kan være en udfordring):

Ca. kapital (kræves der et lille, større eller stort indskud):

Internet eller offline baseret (er det fx en webshop eller en fysisk butik):

Målgruppe (baby, børn, unge, voksne eller de ældre):

Målgruppe land (er målgruppen Danmark, EU eller måske hele verden?):

Et eksempel kunne derfor være:

Idé (hvad går din idé ud på): Kørende massør. Hvis man som kunde er meget øm, gider man måske ikke bruge 1-2 timer på transport, ind til en massør.

Udfordring (hvad mener du kan være en udfordring): At lukke en ”fremmed” ind i ens hjem.

Ca. kapital (kræves der et lille, større eller stort indskud): Indskud til køretøj, så et større indskud.

Internet eller offline baseret (er det fx en webshop eller en fysisk butik): Offline baseret.

Målgruppe (baby, børn, unge, voksne eller de ældre): Fra unge og op.

Målgruppe land (er målgruppen Danmark, EU eller måske hele verden?): I takt med dit firma vokser, kan grænserne ligeledes flyttes.

Ovenstående er et eksempel på noget, som jeg personligt ikke ønsker at virkeliggøre, da mit interesseområde ligger et andet sted. Dog mener jeg stadig, at idéen indeholder et vis potentiale! Derfor skal den med her! 

Håber på, at I syntes at dette indlæg er en god idé. Såfremt I har idéer til forbedringer må I lige sige til…!

.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)