Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamfighter vs. Norton AntiSpam

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen Aminoer der ved hvordan man fjerner Nortons Kommandolinie i MS Outlook. Har naturligis forsøgt at fjerne den ved at gå ind på "indstillinger for værktøjslinien" og så fjerne den. Det fungerer fint - men næste gang jeg starter Outlook er den der igen .... hmmmmmm.....

Glæder mig i øvrigt til at Spamfigher opdateres - der kommer jo en lind strøm af gode, famaceutiske tilbud ind i indbakken i disse måneder

Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36
Hej Martin

Vi releasede den nye SPAMfighter i torsdags, du burde have den nu, eller så hent den fra vores website.

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 16:17
Hej Martin,

Jo tak, har fået version 4.9.1 (det er vel den nyeste) ... men der er nu fortsat røget et par mails ind de sidste par døgn....Hmmmmm - de er godt nok flittige, spammerne  - Men bortset fra det er jeg rigtig glad for SpamFighter

NB: Jeg har spurgt Spanfighters Support om hvordan man fjerner Nortons kommandlinie i Outlook, så mon ikke jeg får svar dér om et par dage...ellers må jeg jo opgradere til Pro-verisonen for hurtigere svar

Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:27
Hej Martin

Ikke for noget, men er det ikke smartere at du kontakter Nortons hotline for at fjerne deres produkt. Det er svært for os at være eksperter på alle konkurrenternes produkter.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 17:11
Hej Martin,

Yeps, selvfølgelig. - Tænkte blot at i sikkert ofte var blevet stillet det spørgsmål - og omvendt at Norton næppe var interesseret i at få fjernet deres program

...og ellers at der var nogle Amino''er der havde løst problemet?!

Martin
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:58
Hej Martin & Martin,

Jeg kører i øjeblikket med spamfighter, en måneds prøvetid. Før jeg fik spamfighter, havde jeg 2-3 spam i min junkbakke om dagen. Nu får jeg 10-20 spammails om dagen og alle går igennem min indbakke for dernæst at ryge over i spamfighter bakken. Det er vel ikke normal procedure?  Jeg havde da forventet at antallet af spam ville falde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:00
Dato: 28-10-2006 17:57:56 Forfatter: Den innovative
Hej Martin & Martin,

Jeg kører i øjeblikket med spamfighter, en måneds prøvetid. Før jeg fik spamfighter, havde jeg 2-3 spam i min junkbakke om dagen. Nu får jeg 10-20 spammails om dagen og alle går igennem min indbakke for dernæst at ryge over i spamfighter bakken. Det er vel ikke normal procedure?  Jeg havde da forventet at antallet af spam ville falde.

SPAMfigher har ikke nogen indflydelse på hvor meget spam du får, det kan vi af gode grunde ikke gøre noget ved. Men vi filtrerer det du får over i din SPAMfighter folder og det er jo også det du ser, så alt er som det skal være.

Dbh Martin
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 18:18
Det er bare irriterende at få så meget spam i øjeblikket, mere end jeg gjorde før jeg fik spamfighter. Det kan naturligvis også være en simpelt tilfældighed.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:17
Dato: 28-10-2006 18:18:10 Forfatter: Den innovative Det er bare irriterende at få så meget spam i øjeblikket, mere end jeg gjorde før jeg fik spamfighter. Det kan naturligvis også være en simpelt tilfældighed.

De fleste webudbydere har et spam filter på deres mailservere. Disse kan man nogle gange sætte til lav, mellem eller extrem (eller hvad de kalder det). Det betyder at de vil kunne fjerne op mod 95-99% af alt din spam, så ryger den slet ikke i din indbakke, men fjernes inden inden de kommer ind på serveren og derved spare du at skulle hente dem selv og først derefter få spamfighter til at fjerne dem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:24
Dato: 28-10-2006 23:17:27 Forfatter: bacardil
Dato: 28-10-2006 18:18:10 Forfatter: Den innovative Det er bare irriterende at få så meget spam i øjeblikket, mere end jeg gjorde før jeg fik spamfighter. Det kan naturligvis også være en simpelt tilfældighed.

De fleste webudbydere har et spam filter på deres mailservere. Disse kan man nogle gange sætte til lav, mellem eller extrem (eller hvad de kalder det). Det betyder at de vil kunne fjerne op mod 95-99% af alt din spam, så ryger den slet ikke i din indbakke, men fjernes inden inden de kommer ind på serveren og derved spare du at skulle hente dem selv og først derefter få spamfighter til at fjerne dem.

Sådan en løsning kan du også købe hos os:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/hostedsmtp_frontpage.asp

Dbh Martin
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)