På nuværende tidspunkt lejer jeg en "shop" og har mulighed for at redigere i større udstrækning end det jeg kan forstå. Shopudbyderen har konstateret at der er fejl i min "shop" hvilket gør at hvergang jeg redigere, så mister jeg rettigheden til at se mit eget site. Nu må jeg så helst ikke lave for meget ved forsiden, da det er der fejlen er. Shopudbyderen vil nu sideløbende lave en anden "shop".
Så er det jo jeg tænker om det ikke ville passe bedre til mit produkt at få en shop designet til mig!
Det forstår jeg godt du ikke gør, for det gør jeg heller ikke selv
Hmmm...
Jeg ved ikke helt hvad der vil være bedst for mig. Og mine overvejelser går derfor på at finde på en anden løsning
En lejet shop vil jeg så ikke bare kunne komme ud for den samme problematik igen ? Og kan det være så fleksibelt at det bliver tilpasset 100% til mig ?
Jeg har brug for en shop til private og så en shop til mine forhandlere (det er ikke de samme produkter der vises)
Vi har efterhånden bygget en del shops op som ikke er på lejet basis. Men de er naturligvis forholdsvis dyrre i "indkøb" da det er et specialudviklet system med de ønsker du præcis har, samt et unikt design.
Nu vil jeg ikke lige smide nogle priser ud herinde, fordi det ville ramme så upræcist, men er du interesseret i at høre hvad vi tager for en shopløsning hvor du kommer udover de problemer der er ved en lejet shop skal du være velkommen til at give et kald.
Hvis du ikke allerede har gjort det, så læs Martin Thorborgs E-pusher, start evt. med hans light udgave. Den kan bestilles på www.thorborg.dk . Den vil give dig et godt billede af hvad din nyværende mangler. Og den mangler en del ;-)