Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med GAUSS FOTO ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige høre om der er personer der har fået taget fotos af deres børn hvor skolen benytter Gauss Foto?

Hvis ja ville jeg gerne høre om i efter i har betalt regningen har fået tilsendt en rykker??

Nu har jeg selv betalt til dem 6-7 gange og 3 af gangene har vi modtaget rykkere, selv om vi har betalt før sidste betalingsfrist!

Jeg har undersøgt dette i vores institution hvor der er en del der har haft samme oplevelse.

Hvis i har oplevet det samme så skriv venligst anonymt til mig på remy@680.dk

På forhånd tak.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:26

Remydk:
Først vil jeg lige høre om der er personer der har fået taget fotos af deres børn hvor skolen benytter Gauss Foto?

Hej Remy.

Ja, jeg har benyttet dem adskillige gange til fotos af børnene, til stor tilfredshed for mig og min familie.
Har aldrig haft problemer med hverken kvalitet eller regninger derfra.
Ville jeg bruge dem igen? Ja, absolut. Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:32

Tak for det.

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:23

Jeg faldt lige over dette indlæg i går. Jeg kan huske at vi fik en rykker fra dem sidst ungerne fik taget billeder. Normalt får vi ikke rykker så jeg betalte den selvfølelig med det samme. Nu læser jeg så dette indlæg og kan nu konstatere at jeg faktisk har betalt 2 gange + et rykker gebyr. Jeg snakkede med min bedre halvdel om dette i går aftes og vi har faktisk før modtaget rykker selv om vi havde betalt. Hvor mange det drejer sig om kan hun ikke huske. Jeg vil selvfølelig tage kontakt til virksomheden for at få mine penge igen.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 09:56

Tak for dit indlæg. Hvis du gider må du gerne sende mig en mail. Jeg tror ikke du skal forvente en særlig god behandling af Steen Gauss.

Her nogle udklip fra mails modtaget fra ham:

"...du har jo tilsyneladende heller intet at gå op i...har intet arbejde og bor i en social boligblok sammen med alle taberne.."

Det siger jo en del omkring ham Big Smile

Får stadig flere og flere mails fra kunder med samme oplevelse..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)