Jeg skal bruge noget taletid til min datter, og hun begynder at bruge telefonen mere og mere, så nu er det værd at undersøge markedet lidt. Jeg aner faktisk ikke hvad vi betaler hos Telia.
Hvem kører med det bedste tilbud pt.? Tiltider ser man jo tilbud med 500-1000 kr. taletid for 50-100 kr. og den slags. Det eneste ønske er, at det er sekund-afregnet og en rimelig minut og sms pris. Hun behøver ikke ny telefon og det har ikke betydning om nummeret beholdes eller skiftes.
Hvad skal man vælge? Der er sikkert nogle af Jer, der har undersøgt markedet :-)
Callme kører bl.a. med noget der hedder Free99, det koster 99 kr. pr. måned inkl. 2 timer taletid, fri SMS og MMS, samt 0 øre i opkaldsafgift. Lige nu får du 200 kr. ekstra den første måned i deres startpakke.
Telmore kører igen med en startpakke til 9 kr. inkl. 200 kr. taletid og du vælger selv om det skal være "lang" eller "kort" tale.
Unotel kører med 50 øre pr. minut sekundafregnet og der får du en startpakke til 99,- inkl. 299,- taletid.
Hos M1 har de gratis50, hvor du helt gratis kan tale 50 minutter hver måned, de har også et produkt der hedder Prisbasker, som koster 0 kr. i oprettelse inkl. 100 kr. gratis taletid.
Tja der er mange tilbud, hvis der er stort sms forbrug er det nok telmores sms abonnement, hvis mindre Bibob....
Privat holder jeg mig til CBB, deres kundeservice tager telefonen inden for 30 sekunder..... det er der godt nok ikke mange af de erhvervsaftaler jeg har haft der har kunne klare!!!!!
Hvis du ved ca. hvor stort hendes månedlige forbrug er både på SMS og tale, så kan jeg hurtigt fortælle dig hvilket selskab der er billigst for hende.
Hvis man gider, så er den billigste løsning faktisk at skifte selskab hver gang man har brugt den bonus taletid man får med, når man køber en startpakke hos de fleste mobilselskaber.