Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal PBS aftale skiftes ved ny overtager af webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Min partner og jeg står i den situation, at vi er ved at købe en eksisterende webshop, der allerede har været på markedet i lidt over et år. Denne webshop har allerede en International aftale fra PBS, så den tager imod de betalingskort, som vi også gerne vil tilbyde.

Men hvis vi nu overtager den, og kommer med et nyt CVR-nummer - hvad så med PBS aftalen? Kan man beholde den eller skal man betale et nyt opretningsgebyr på 3.500 kr.?

På forhånd tak.

Mvh Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:02

Udfra mit kendskab til PBS vil det undre mig meget hvis ikke i skal ansøge forfra.

Aftalen er jo givet til den nuværende virksomhed, med deres risikoprofil, historik og ejerkreds som en del af det vurderede grundlag for at tilbyde aftalen.

Det er jo en ikke uvæsentlig ændring der sker ved at det pludseligt er en ny virksomhed der ejer shoppen og skal modtage betalingen.

Og så er PBS jo gode til at opkræve gebyrer for cirka alt...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:09

Hej Alexander

Nyt CVR = Ny PBS aftale  -  desværre :(

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:08

Mange tak for svarene.

Det var ærgeligt. Jeg havde ellers håbet, at der fandtes en eller anden løsning, der gjorde, at det var lidt billigere at få aftalen, hvis det drejede sig om en webshop, der allerede havde fået en godkendelse. Fordi så havde de jo tjekket webshoppen, og så skulle de derfor kun tjekke den nye virksomhed.

Men så må man jo frem med pengepungen igen Wink

Mvh Alexander

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)