Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network Marketing

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Thomas Kristensen og jeg arbejder med et nyt produkt i Danmark som hedder Shine!

Shine er kosttilskud, udviklet og produceret i norge. Tanken ved udviklingen af produkterne har være at de skal lave de bedste produkter og mest effektive produkter!

Produkterne kan i læse mere om på www.shineclub.com, det er ikke dem jeg er her for at vise, derimod deres forretningsplan.

Som sagt så er Shine et nyt produkt i Danmark. Danmark er før blevet introduceret til gode og mindre gode kostprodukter som herballife, forever living products, aloevera osv. Størst af dem er Forever Living Products som har gjort det rigtig godt!

Jeg er brolægger/anlægsgartner og har altid synes at sådanne produkter og måde at handle på har været lidt hippie, men efter en go snak med en kammerat af svigerfamilien, så begyndte tanken om at lave gode penge, samt have nogle af de bedste produkter på hånden, at slå rod.

Jeg er jyde og lader mig ikke sån lige slå af pinden, så jeg var en 3 måneder om at blive medlem af shineclub. Jeg har nu arbejdet med dette produkt på fuld tid et stykke tid, har et team rundt mig af sælgere og købere som både er utrolig glade for produktet samt forretningskonceptet!

En meget mere uddybende hjemmeside til deres koncept er www.shinebusiness.com der fortæller alt ned til detaljer.

Det jeg kan tilbyde dig er:

*     Kostprodukter som er af øverste hylde (GMP stempel, dvs lægemiddelstandart)
*     Mulighed for at du kan sælge de samme produkter som mig, uden at sidde med varelager
*     Blive en del af det team som skal gøre Shine kendt i Danmark
*     Mulighed for UTROLIG god gentagende indtægt
*     Ham der satte mig igang er den 3. bedst sælgende i Shine, han har arbejdet med dette produkt på fuld tid nu i 8 år, og han er en utrolig resource for mig og mit team, og han ønsker kun at vi skal få max succes, og han har det i de grader selv, så han er god at lære af!

Ring til mig, hvis det her har vækket en lille interesse, så tager vi en uformel snak om det, eller jeg kan komme forbi, så kan jeg vise dig både produkter og forretningen!

Det koster 95 kr at blive medlem, ingen andre hokuspokus udgifter ud over det! kræves ingen dyr sælgertræning eller varelager!

Mit nummer er 30281549, ring når du vil!

Thomas Kristensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)