Hej, står i den situation at jeg skal bruge en kvindelig/nordisk lign. model 17 og 24 max. til en kampagne for noget mode tøj,
har haft kontakt til flere modelbureauer osv. men igennem dem koster modellerne kassen, plus jeg skal betale for rettigheder osv. for hver ting jeg skal bruge dem til.
Har kigget en del på statisten og alle de der sider i stil med, synes ikke der er nogle som fanger mig el. passer ind til netop min kampagne.
Nogle som har nogle ideer til hvor jeg kan finde en eller har en anden ide?
Tag en tur ned af strøget i en af de større byer i DK.... Spørg de piger, som du mener passer til din session, om de kunne tænke sig at være modeller for dig. Her kan du sikkert finde en "god" pige, til en fornuftig pris.
Smid mig en mail med en nærmere beskrivelse af pigerne, samt et budget hvad du vil bruge på disse piger, så skal jeg kigge på sagen med det samme. Har et større netværk at piger som enten ønsker og blive modeller eller som har fået taget lidt privat billeder af en fotograf. :)´
De er vist ikke så dyre? (og der er også noget med, at de vist har en del modeller, som ikke lever op til f.eks. højdekravene til "rigtige" modeller fra bureauerne).