Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en model som ikke har et bureau?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Hej, står i den situation at jeg skal bruge en kvindelig/nordisk lign. model 17 og 24 max. til en kampagne for noget mode tøj,

har haft kontakt til flere modelbureauer osv. men igennem dem koster modellerne kassen, plus jeg skal betale for rettigheder osv. for hver ting jeg skal bruge dem til.

Har kigget en del på statisten og alle de der sider i stil med, synes ikke der er nogle som fanger mig el. passer ind til netop min kampagne.

Nogle som har nogle ideer til hvor jeg kan finde en eller har en anden ide?

Hilsen

Kliv pigen:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:37

Tag en tur ned af strøget i en af de større byer i DK.... Spørg de piger, som du mener passer til din session, om de kunne tænke sig at være modeller for dig. Her kan du sikkert finde en "god" pige, til en fornuftig pris.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:38

Hej Kliv

Smid mig en mail med en nærmere beskrivelse af pigerne, samt et budget hvad du vil bruge på disse piger, så skal jeg kigge på sagen med det samme. Har et større netværk at piger som enten ønsker og blive modeller eller som har fået taget lidt privat billeder af en fotograf. :)´

Så skyd mig en mail på morten@meconsulting.dk så kigger jeg på sagen med det samme.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:42

Har du tjekket sådan nogen som Girlsquad?

De er vist ikke så dyre? (og der er også noget med, at de vist har en del modeller, som ikke lever op til f.eks. højdekravene til "rigtige" modeller fra bureauerne).

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 14:45

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har et godt netværk til modeller og kan hjælpe dig med at finde en, der passer til din pengepung. Skype-Wink

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:45

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:50

Tror jeg havde forsøgt mig hos div. frisører - mon ikke de har kunder som er unge og smukke - eller veninder fra samme type skuffe?

Prøvede lige hurtigt at google - måske denne side kan hjælpe www.erotikfotograferne.dk

Held og lykke 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04

Prøv hos Onlinecasting, der betaler du kun den person du vælger til jobbet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)