Hej alle Aminoer Jeg vil gerne igang med en webshop. Jeg har dog en bekymring om hvordan jeg finder leverandører og hvilke aftale jeg skal indgå med dem. Jeg vil gerne handle med tekniske artikler som f.eks edb-hardware, el artikler, alarm/overvågnings materiel eller andet i den stil. Min plan er at starte op i et tempo, så jeg kan passe mit fuldtidsjob samtidigt. Alternativt vil jeg måske overtage en butik som allerede er startet. Jeg håber virkelig der er nogle Aminoer som vil give nogle 'guldkorn' videre.......... Mange hilsner og fortsat god dag Janus Jørgensen
|
Hej Janus
Din shop skal designes så den reflekterer dine produkter, og så skal designer implementeres, her tilbyder jeg tre forskellige shop typer, Presta, OSCommerce og VirtualMart/Joomla.
De kan alle det de fleste kunder har brug for, du kan kontakte mig på min mail michael@outsource-it-to-thailand.dk , jeg har lige sænket priserne så skriver du kan du høre hvor billigt vi kan gøre det.
Så kan vi snakke om pris, vi har to måder du kommer med dit design og vi implementerer det, vi kan også lave design til dig.
Hilsen Michael