Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg vil gerne igang med en webshop. Jeg har dog en bekymring om hvordan jeg finder leverandører og hvilke aftale jeg skal indgå med dem.

Jeg vil gerne handle med tekniske artikler som f.eks edb-hardware, el artikler, alarm/overvågnings materiel eller andet i den stil.

Min plan er at starte op i et tempo, så jeg kan passe mit fuldtidsjob samtidigt. Alternativt vil jeg måske overtage en butik som allerede er startet.

Jeg håber virkelig der er nogle Aminoer som vil give nogle 'guldkorn'  videre..........

Mange hilsner og fortsat god dagSmile

Janus Jørgensen

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:08

Hej Janus

Din shop skal designes så den reflekterer dine produkter, og så skal designer implementeres, her tilbyder jeg tre forskellige shop typer, Presta, OSCommerce og VirtualMart/Joomla.

De kan alle det de fleste kunder har brug for, du kan kontakte mig på min mail michael@outsource-it-to-thailand.dk , jeg har lige sænket priserne så skriver du kan du høre hvor billigt vi kan gøre det.

Så kan vi snakke om pris, vi har to måder du kommer med dit design og vi implementerer det, vi kan også lave design til dig.

Hilsen Michael

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:17

Canadiske Shopify.com fungerer rigtig godt med salg af digitale downloads - og den er god til at "følge med dig", efterhånden som du bliver større og de har forskellige betalingsplaner, alt efter hvor meget du omsætter for osv. Derudover er den pæn, "direkte ud af boksen". 

Der findes folk her på Amino, der ved en del mere om Shopify end jeg gør - så de kan byde ind med guldkorn. Jeg ville blot lige gøre opmærksom på løsningen. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 15:52

Hej Michael & Lone

Tak for jeres input. Yes

De tekniske ting og design er selvfølgelig en væsentlig ting for at få en god shop og det skal jeg selvfølgelig ud at hente noget hjælp.

Men har I nogle idéer til hvordan jeg får kontakt med leverandører af produkter til en shop?

Tager jeg fat i danske grossister eller importere jeg selv.

Fortsat god dag Smile

Hilsen Janus

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 19:31

Hej

Det kan vi godt hjælpe med, vores shop kan det du efterspørger, og så er den fuldt søgemaskine optimeret.

Kik forbi www.webshop-luxus.dk her er mulighed for at downloade produktark, og se en kort video.

Support pr telefon, og mail 24/7-365 er en selvfølge.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:18

Hej Janus

Jeg tror det vigtigt at du bruger lidt tid på at belsutte hvad der skal adskille din webshop fra alle de andre, er det prisen, produkterne, købsoplevelsen... eller noget helt andet. Det at konkurrere alene på pris tror jeg i længden bliver kedeligt (min holdning).... hvis du får sat begreber på hvad der skal kendetegne din webshop, vil det sikkert også være langt lettere for dig at "se" hvilke leverandører/produkter der egner sig til dette.

Når det er gjort, så har jeg selv haft godt held med blot at kontakte producenten, og forhøre om muligheden for at forhandle deres produkt.

Det kan være tiltalende og for nogen det rigtige at "bare" ta den første og bedste leverandør af et eller andet produkt, og så har man en webshop. Men hvis det ikke skiller sig ud fra mængden, så tror jeg ikke du får lyst at droppe dit fuldtidsjob.... foreløbigt.

guldkorn...hmmm næppe men håber det kan bruges.

Held og lykke

/almulimann

Fra Kalundborg
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 08:54

Hej almulimann

Super svar! Det er lige så noget jeg har brug for !

Jeg er enig med dig i at det er vigtigt at skille sig ud fra mængden og pris skal ikke være den primære konkurrence parameter.

Jeg gerne vil have alarm/overvågningsprodukter i min shop, hvordan tror du bedst jeg finder producenter? Findes der registre hvor man kan søge efter producenter/grossister ?

Ha en go dag......

Hilsen Janus

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:29

Hej Janus

Tak, glæder mig det kan bruges.

Mht at finde producenter, det som regel hårdt arbejde, hvis du skal finde noget der skiller sig ud. Der er jo mange der gerne vil drive webshop, så ofte er de produkter/producenter som er lettest at finde, allerede udbudt hos (for) mange webshops. Derfor skal der nogen gange graves en hel del og tænkes "bagvendt" for at finde produkter som skiller sig ud.
Jeg har selv med succes brugt bl.a udenlandske fagblade/magasiner, og fundet produkter som endnu ikke er i DK, så det bare at tage fat i producent/forhandler og forhørt sig om mulighederne for at du kan forhandle deres produkt. 

Du kan nok også med fordel prøve at søge leverandører her på amino, hvis du beskriver de produkter du søger. Ved der også er folk der kan hjælpe med at finde leverandører i eks. østen her på amino. Men at finde de rigtige produkter og leverandører er hårdt arbejde og kræver ihærdighed hvis du vil have noget de andre ikke har. (produktmæssigt).

Jeg ikke selv noget lyn, men har brugt godt 1 år på at finde leverandører til en kommende webshop, tilgengæld har jeg også opnået (ene)forhandling af en række helt nye produkter, som jeg glæder mig til at introducere meget snart på DK marked. Men for mig er det nok en proces der aldrig stopper helt, altid på udkig efter nye produkter. 

Alt i alt indstil dig på hårdt men lærerigt arbejde.

Held og lykke

/almulimann

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)