Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er igang med at opsætte logistikken omkring en hjemmesidde som sælger oliemalerier.

www.clickart.dk

I den forbindelse er jeg igang med at finde en god og holdbar metode til at afsende malerierne. Jeg leder efter prisattraktive forsendelsesemballage til at indpakke malerierne. Og alternative forsendelseskilde end Post Danmark...

Nogen som har lidt input ?

 

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Valg af emballege afhænger af forsendelsesmetoden samt distination nationalt eller worldwide. Der er flere muligheder for emballage men det vil jo afhænger jo af hvor store emballageomkostninger billederne kan bære.

MVh

Ravn

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn,

Vi sender store lærreder og svæverammer - op til 200 cm og jeg har bedst erfaring med paphjørner, bobleplast (masser af bobleplast) + evt. stiver i svæverammer eller lærredet.

Vi sender det med fragtmand og det er den bedste måde for os at sende det på - specielt da PostDanmark og GLS kun tillader op til 300 cm i omkreds.

Håber det kan hjælpe Smile 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkompagniet:

 

Vi sender store lærreder og svæverammer - op til 200 cm og jeg har bedst erfaring med paphjørner, bobleplast (masser af bobleplast) + evt. stiver i svæverammer eller lærredet.

Du må bruge rigtigt meget bobleplast som ikke er helt billigt.

Umiddelbart vil jeg tro at det vil være billigere at få lavet nogle bløgepap kasser /æsker til rammerne, en sådan kasse vil også yde langt bedre beskyttelse af produktet.

Mvh

Ravn

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Jeg har surfet lidt rundt efter nogle gode leverandører af pap-kasser som kan match et billede med "fyld", men har ikke fundet noget særligt interessant.

Er der nogen af jer, som kan henvise til en fornuftig leverandør af pap-kasser i billed størrelse ?

 

Mvh


Glenn Nielsen

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Umiddelbart vil jeg tro at det vil være billigere at få lavet nogle bløgepap kasser /æsker til rammerne, en sådan kasse vil også yde langt bedre beskyttelse af produktet.

Ja, men vi har i alle mulige forskellige mål - da mange af forsendelserne er specialmål, så det er ikke nok at have 5 - 10 papkasse størrelser og så bruger omkostningerne for store.

Men bobleplast virker bedst for os og prøv Jakodan (de er billige, hurtig levering og god kvalitet) - de kan sikkert også henvise til andre 'store papkasser' leverandør - det gjorde de da jeg henvendte mig til dem i sin tid.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor store størrelser du skal sende. Hvis de skal sendes med PostDanmark skal de i papkasse . . 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Nielsen:

Tak for svarene.

Jeg har surfet lidt rundt efter nogle gode leverandører af pap-kasser som kan match et billede med "fyld", men har ikke fundet noget særligt interessant.

Undskyld men hvad mener du med det du skriver?

Det du har behov for er ikke standard kasser, men speciallavde kasser / æsker.  Hvis du kontakter nogle af følgende firmaer vil deres emballage kontruktører kunne hjælpe dig med at få den helt rigtige pap emballage fremstillet. Husk jo flerer æsker /kasser du får lavet jo billigere pr. stk  så måske du kunne  finde andre her på amino der var interesseret i samme emballage.

www.sbemballage.dk

www.smurfitkappa.dk

Smurfit Kappa Danmark AS Kolding  Address: Jens Holms Vej 51,  Kolding

Tel.: (+45)79337933

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja

De skal pakkes godt, det er sjovest at leve af glade kunder.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkompagniet:

 

Ja, men vi har i alle mulige forskellige mål - da mange af forsendelserne er specialmål, så det er ikke nok at have 5 - 10 papkasse størrelser og så bruger omkostningerne for store.

Du kunne jo sagtens nøjes med et forholdvis lille antal standdard kasser /æsker. Du skal jo bare lave en indmad af f.eks skumplast som ment og hurtigt kan skære til så rammen passer i kassen/ æsken.

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)