Hey alle aminoer.. Jeg har lige søsat min side, som flere gode aminoer har været forbi og kigget på - www.humanisten.dk Nu mangler jeg så en bunke gode ideer til markedsføring af migselv og siden - indenfor mit felt: coaching, personilg udvikling og terapi.. og.. et stort spg i samme forbindelse.. jeg laver jo også en del arbejde for små og mellemstore virksomheder i forhold til personale, det kan være alt ligefra at arbejde med en enkelt medarbejder - til at bearbejde kulturen i en afdeling eller hele virksomheden - altså det man kalder teambuilding! men - jeg har lidt svært ved at kommunikerer det på siden - da det på sin vis bliver alt for blandet.. er der nogle der har ideer til hvordan det evt. kan skrues sammen - eller skal jeg vælge at tage det i et helt andet forum..? gode indspark, skæve ideer og kommentarer modtages med kyshånd ;-) Vh Peter |
Du kan fiske efter mennesker med flyers som f.eks. den, jeg lavede for din kollega Kenneth: http://www.kjers.com/html/grafisk_design.html
Men før du får trykt noget, skal du vide, hvordan du kommer af med det - tryksager gør ingen gavn så længe de er i papkasserne.
Hvis dit mål er virksomheder, vil et salgsbrev med efterfølgende telefonisk opfølgning nok være det mest effektive. Private og andre kan måske samle din flyer op på steder, hvor de kommer. Definér din målgruppe og læg dine flyers, hvor din målgruppe bevæger sig.
mvh Hans