Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AKTION på Webdesign

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Amino'er

Jeg sælger dette webdesign da jeg nu er gået igang  med et nyt projekt :

http://artrix.dk/design/

Derfor har i muligheden for at få fingerne i et billigt webdesign

Start prisen er 500.- 

Højeste bud Torsdag d. 28/1/2010
Kl. 20:00

Får Webdesignet  

Dbh

Casper Kromann Nielsen 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:31

følger der et CMS med?

Kristian Ole Rørbye

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:20

Nej det gør det ikke

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:06

er det hjemmesiden du sælger, for "designet" er jo bare en gul ramme omkring tekstboksene? Og hvis det er designet, er det så et design du vil lægge på folks hjemmeside for dem. Jeg tror bare du skal fortælle lidt mere om hvad folk får hvis du vil have nogle bud i kassen?  .. bare et råd :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:45
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael Grove:

Er det ikke det samme som du sælger her?: http://www.amino.dk/forums/t/79612.aspx

Jo han er desværre gået i selvsving.

Med fare for karmajump downwards, så skriver jeg det nu ærligt til dig Artrix. Du er ikke god til at lave logoer eller webdesigns. Hvis du vil blive god, så skal der helt andre ting til. Det virker som om du skifter retning hver uge og det kommer der aldrig noget ud af.

Det er ikke for at kritisere din iver ller lyst, men det du laver holder ikke en meter.. sry

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:38

Lagersalg123 - JEN:

Michael Grove:

Er det ikke det samme som du sælger her?: http://www.amino.dk/forums/t/79612.aspx

Jo han er desværre gået i selvsving.

Med fare for karmajump downwards, så skriver jeg det nu ærligt til dig Artrix. Du er ikke god til at lave logoer eller webdesigns. Hvis du vil blive god, så skal der helt andre ting til. Det virker som om du skifter retning hver uge og det kommer der aldrig noget ud af.

Det er ikke for at kritisere din iver ller lyst, men det du laver holder ikke en meter.. sry

Sådan et indlæg kan meget nemt føre til et stort skænderi. Måske er du ikke ude på at kritisere Casper, men hvis det ikke er at kritisere ham, når du offentligt bedømmer (endda i hans egen tråd) at hans arbejde "ikke er godt", ved jeg ikke hvad det er. Jeg synes ikke sådanne indlæg hjælper noget, og hvis man har behov for at fortælle andre om deres arbejde, uden de beder om det, kan man sende en mail eller en PM.

Mvh Adam

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:02

Sutjek:
Sådan et indlæg kan meget nemt føre til et stort skænderi. Måske er du ikke ude på at kritisere Casper, men hvis det ikke er at kritisere ham, når du offentligt bedømmer (endda i hans egen tråd) at hans arbejde "ikke er godt", ved jeg ikke hvad det er. Jeg synes ikke sådanne indlæg hjælper noget, og hvis man har behov for at fortælle andre om deres arbejde, uden de beder om det, kan man sende en mail eller en PM.

Hej

Han opretter en tråd og forsøger at sælge 25.1., han får svar han ikke forstår eller svarer på, og opretter så en tråd 26.1. med samme emne og reagerer stadig ikke på svarene.

Da det er en offentlig tråd, så er jeg ligeså berettiget som andre til at give kritik af det der tilbydes til salg, og der foretak jeg den pæne måde.

Det er muligt du ikke mener mit indlæg hjælper noget, men nogen må jo forsøge at få ham til at forstå at han ikke har en kinamands chance for at tjene penge på det han laver.

Og der er ikke fare for noget skænderi, da min holdning til hans arbejde ikke kan diskutteres. Det der kan anfægtes er, som du skriver om det skulle være skrevet her eller i en privatbesked, nu er det skrevet her, så kan der ikke skændes om det, men det kan tages ad notum hvad holdninger der er til den slags.

Fortsat god dag.

Og husk nu, at jeg ikke skrev det for at skade ham, men nogle gange er der nogle der skal have direkte besked før de vågner op, gælder også mig selv, og der kan man så tage imod eller lade være, der er valget ens eget.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)