Sådan et indlæg kan meget nemt føre til et stort skænderi. Måske er du ikke ude på at kritisere Casper, men hvis det ikke er at kritisere ham, når du offentligt bedømmer (endda i hans egen tråd) at hans arbejde "ikke er godt", ved jeg ikke hvad det er. Jeg synes ikke sådanne indlæg hjælper noget, og hvis man har behov for at fortælle andre om deres arbejde, uden de beder om det, kan man sende en mail eller en PM.
Hej
Han opretter en tråd og forsøger at sælge 25.1., han får svar han ikke forstår eller svarer på, og opretter så en tråd 26.1. med samme emne og reagerer stadig ikke på svarene.
Da det er en offentlig tråd, så er jeg ligeså berettiget som andre til at give kritik af det der tilbydes til salg, og der foretak jeg den pæne måde.
Det er muligt du ikke mener mit indlæg hjælper noget, men nogen må jo forsøge at få ham til at forstå at han ikke har en kinamands chance for at tjene penge på det han laver.
Og der er ikke fare for noget skænderi, da min holdning til hans arbejde ikke kan diskutteres. Det der kan anfægtes er, som du skriver om det skulle være skrevet her eller i en privatbesked, nu er det skrevet her, så kan der ikke skændes om det, men det kan tages ad notum hvad holdninger der er til den slags.
Fortsat god dag.
Og husk nu, at jeg ikke skrev det for at skade ham, men nogle gange er der nogle der skal have direkte besked før de vågner op, gælder også mig selv, og der kan man så tage imod eller lade være, der er valget ens eget.