Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunder og deres opførsel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da op, nogen mennesker er ubehøvlet, selvom man slider og slæber for at få alt til at falde i hak for dem, og giver en kanon service, bliver man alligevel svinet til. her i dag havde vi en kunde som valgte at stoppe sin handel da han var i gang med at afslutte den, og det svar jeg fik tilbage var.

Jeres udvalg i Dykkerure (Ure generelt) er for lille, og jeg kan spare meget ved at handle mine ure i Tyskland + Meget større udvalg af forskellige Ur-mærker. DK er et fantasiløst Ur-land, når det gælder jeres udvalg af Kvalitets ure, ja så er det bare forfærdeligt.

Jeg må nok sige at man ikke bliver glad for sådan en, dog er jeg lidt uforstående over den, da vi har over 500 ure, og samtidgør opmærksom på at vi kan få alle urene hjem fra de mærker vi sælger (ca. 5000 ure) og så får man sådan en i hovedet, nu var det et tissot ur han var ved at købe, så jeg kan slet ikke forstå hvad problemet var med at vi ikke havde nok mærker. men på den anden side så var han sikkert bare en oser. som alligevel ikke har de 7000 kr. til et ur som han gerne vil have.

Nej hvor har han ødelagt min dag. han manglede da bare lige at sige at jeg var en stor idiot.

men det var dog ikke så slemt som den anden dag, hvor der var en som blev ved med at råbe af mig fordi han havde ødelagt sit glas på uret for 3 gange, og vi de 2 gange havde givet ham et nyt gratis. selvom det kan kan blive ødelagt ved slag.

sure folk er der sgu nok af i denne verden.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:57
Dato: 25-10-2006 12:42:31 Forfatter:magle

hehe ja, det er der. Og mange tak for den positive stemning, som du hermed har videregivet.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 13:02
Dato: 25-10-2006 12:57:16 Forfatter: AndersSaugstrup
Dato: 25-10-2006 12:42:31 Forfatter:magle

hehe ja, det er der. Og mange tak for den positive stemning, som du hermed har videregivet.

jamen det var da så lidt,, jeg gør meget i at sprede glæde  

ej jeg blev bare lige lidt sur, og følte det skulle skrives væk ..

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:21
Så vil jeg da lige sprede lidt glæde til dig.
Jeg har købt et TAG Heuer ur i tyskland hos en urmager (det er 2 år siden) men det vil jeg aldrig gøre igen. Servicen var total i hegn. Mit 10K Dkr ur mister sgu 6 minutter hver måned (allerede fra starten) og da jeg spurgte om de ikke lige kunne justere det ville de have 100 Euro.. det er sgu for latterligt når jeg lge havde brugt 10K i deres forretning.

Så næste gang køber jeg lortet i danmark :)

Hilsen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 13:28
Mange tak skal du have. hehe 
Det var da godt nok det jeg kalder dårlige service du var udsat for der. men du siger da bare til næste gang du skal have ur

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:47

Hvad med en hjemmeside, så vi kan blive lokket lidt?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 14:13
selvfølgelig, desværre har jeg endnu ikke fået tilføjet det hele, men til december, skulle jeg gerne have fået lagt 1500 yderligere  produkter ind. lige nu har vi næsten 800 forskellige produkter. (det skal lige tilføjes at der ikke er tale om parallel import

når vi nærmer os december, kan vi nok os godt finde ud af noget med en lille rabat når i skal købe diamant ringe til kæresterne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)