Hejsa, Jeg ved hvor vigtigt det er at bygge links og har tænkt og tænkt på hvordan det kan gøres ordentligt... Jeg har besluttet at jeg ikke vil benytte de automatiske linkbytte sider, og jeg linkbytter af princip aldrig 1 til 1, for det har ingen effekt. Jeg går kun efter at få links på relevante sider. Så det er altså hårdt benarbejde... Men jeg er ik typen der synes det er særlig sjovt at sidde og lave den slags hårdt benarbejde... Jeg vil hellere arrangere events eller undervise eller danne netværk... Man kunne spørge: Er der evt værktøjer der kan hjælpe mig i den process? Men jeg tænker nu mere på: Kunne det være en fordel hvis vi samler os i en gruppe som arbejder med dette? Evenetuelt laver et lille fælles bureau, som ansætter en flok kompetente unge mennesker til at lave links. Eller afholder events/konkurrencer eller undervisning i programmering eller andet. Det vil kræve noget undervisning i hvordan man laver gode links, men det kan vi jo selv stå for. Er der nogen som har lyst til at være med, så bidrag gerne herinde eller ring til mig på 22116322 hvis du har en konkret ide eller ønsker at vi måske linker lidt til hinanden. Michael
|
Hej Michael,
Jeg arbejder i øjeblikket på at få et linkopslag klar for service - og erhvervsdrivende på nettet. Jeg vil i løbet af næste uge lancere et linkopslag som gør det muligt at opnå langt flere relevante links fra andre sider af - som i sidste ende betyder langt mere relevant trafik (konverteringer) for dit site. Relevante link-udvekslinger øger den samlede linkpopularitet langt højere end f.eks. normal tilmeldelse til offentlige linkkataloger . Linkopslaget vil blive lanceret med kategoriserede mappe med indhold af websteder, som ønsker linkbytte. Der vil i disse kategorier være mulighed for linkbytte til andre relevante websteder. Linkopslaget vil være redaktør-baseret for kvalitetskontrol og drevet af internettets førende link managementsoftware, således relevans og sikkerhed bliver bevaret.
Jeg er helt sikkert Interesseret i at høre mere om dine idéer. Jeg er til at træffes pr. tlf fra onsdag af. Smid mig evt. en PM og jeg vil vende tillbage hurtigst muligt.
Mvh.
Mikkel