På siden kan du generere en kliktest af dit eget site, ud fra et uploadet billede. Når folk klikker på linket til testen, får de fem sekunder til at klikke på de områder, de umiddelbart fokuserer på. Derefter får de mulighed for at knytte en kort kommentar til deres klik's.
Der kan man downloade alt muligt gratis fx: Forretningsplaner, budgetprogrammer, bogføringsprogrammer, lønprogrammer, fakturaprogrammer, kørebogprogrammer, kontraktskabeloner og selskabsdokumenter.
:-) Dorthe
Hej Dorthe
Idéen er udmærket, det jeg imidlertid savner er oplysninger om, hvem der står bag, da der reelt set er tale om et linkkatalog.
Men at samle de forskellige link er fint ligesom man også kan tilmelde sig selv som rådgiver.
Jeg håber bare, at der en rimelig disciplin omkring tilmelding af links, idet den meget hurtigt bliver uoverskuelig med mange underlige (dårlige links).
Tak for tippet. Jeg har hentet et par downloads til min egen samling.
Idéen er udmærket, det jeg imidlertid savner er oplysninger om, hvem der står bag, da der reelt set er tale om et linkkatalog.
Ja det er så Henrik Bilevits der står bag, kan vi se på forrige indlæg. Og ja det er et link katalog, men det er mere idéen i at der er samlet en masse nyttige gratis ting til nye iværksættere jeg synes der skal fokuseres på. Og der er siden jo ret effektiv.
Ja det er så Henrik Bilevits der står bag, kan vi se på forrige indlæg. Og ja det er et link katalog, men det er mere idéen i at der er samlet en masse nyttige gratis ting til nye iværksættere jeg synes der skal fokuseres på. Og der er siden jo ret effektiv.
:-) Dorthe
Hej Dorthe og Henrik
Jeg er netop enig, ai det er en god idé og håber også denne fortsætter.
Et velment råd er dog at opretholde en vis disciplin med links'ne, så det ikke bliver alt for uorverskueligt eller for mange tvivlsomme links, ellers risikerer det at blive en "døgnflue".