Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis værktøjer til iværksætteren

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at siden er fin og et rigtig godt initativ!

Jeg tror dog ikke, at jeg selv får brug for det, da  jeg har mine blogs.

Men her tænker jeg på alle iværksætterene, der har et stramt budget.

Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

Et ekstra link til webshopejerne, webdesignerne og alle de andre, der er interesseret i, hvordan deres websites virker på folk.

http://fivesecondtest.com/

På siden kan du generere en kliktest af dit eget site, ud fra et uploadet billede. Når folk klikker på linket til testen, får de fem sekunder til at klikke på de områder, de umiddelbart fokuserer på. Derefter får de mulighed for at knytte en kort kommentar til deres klik's.

Du kan prøve min her: http://fivesecondtest.com/test/qpK8MD7-

- Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Dorthe Kornerup:

Hej Alle

Jeg fandt lige den her side, som jeg synes er rigtig god:

www.start-base.dk

Der kan man downloade alt muligt gratis fx: Forretningsplaner, budgetprogrammer, bogføringsprogrammer, lønprogrammer, fakturaprogrammer, kørebogprogrammer, kontraktskabeloner og selskabsdokumenter.

:-) Dorthe

Hej Dorthe

Idéen er udmærket, det jeg imidlertid savner er oplysninger om, hvem der står bag, da der reelt set er tale om et linkkatalog.

Men at samle de forskellige link er fint ligesom man også kan tilmelde sig selv som rådgiver.

Jeg håber bare, at der en rimelig disciplin omkring tilmelding af links, idet den meget hurtigt bliver uoverskuelig med mange underlige (dårlige links).

Tak for tippet. Jeg har hentet et par downloads til min egen samling.Big Smile

Hilsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:56

Tonny Skov Pedersen:
Idéen er udmærket, det jeg imidlertid savner er oplysninger om, hvem der står bag, da der reelt set er tale om et linkkatalog.

Ja det er så Henrik Bilevits der står bag, kan vi se på forrige indlæg. Og ja det er et link katalog, men det er mere idéen i at der er samlet en masse nyttige gratis ting til nye iværksættere jeg synes der skal fokuseres på. Og der er siden jo ret effektiv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

Dorthe Kornerup:

Tonny Skov Pedersen:

Ja det er så Henrik Bilevits der står bag, kan vi se på forrige indlæg. Og ja det er et link katalog, men det er mere idéen i at der er samlet en masse nyttige gratis ting til nye iværksættere jeg synes der skal fokuseres på. Og der er siden jo ret effektiv.

Hej Dorthe og Henrik

Jeg er netop enig, ai det er en god idé og håber også denne fortsætter.

Et velment råd er dog at opretholde en vis disciplin med links'ne, så det ikke bliver alt for uorverskueligt eller for mange tvivlsomme links, ellers risikerer det at blive en "døgnflue".

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:40

Hej Dorthe

Det var et fint link, som linker videre til andre gode sider om iværksætteri.

Tak for det.

Fritz

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:57

Tak for linket, det er super lækkert da jeg står og skal starte virksomhed :-)

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)