Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren systemudvikler søger partner til salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung, men erfaren systemudvikler, specielt indenfor PHP og webløsninger, som søger samarbejdspartner. Mine kompetencer er brede, men mht netværk og salg har jeg ikke den store dybde og differentiering. Derfor søger jeg derfor en partner der kan finde de rigtige kunder for mig.

Generelt kan jeg sige;

- mere end 10 års erfaring, 5 års erhvervsmæssig

- bred teknisk profil alt fra projektplanlægning og systemadministration til decideret programmering

- innovativ og effektiv arbejdstilgang

- fyldt med iværksætterblod som alle andre herinde :)

Hvis du er interreseret så kontakt mig endelig og jeg vil med glæde uddybde hvad jeg ønsker og hvad jeg kan tilbyde. Ser frem til at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hej Dan

Kontakt mig endelig. Jeg har et stort og godt netværk, af både detail, engros virksomheder og det være sig gældende over hele danmark.

peter@astrup.in

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 01:31

Selvom jeg har fået nogle gode henvendelser, så er jeg da stadig interesseret hvis der er andre der vil lave et samarbejde :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 08:51
Hejsa Nu ved jeg personligt ikk rigtig hvad php og det er! Men sådan noget som webshops, er det også noget du operere med? Mvh uffe
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 13:55
for hvis du også kan finde ud af webshops, tror jeg måske vi kunne bruge hindanden.
Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:28

Et enkelt bump mere, er ved at have en del projekter på plads nu, men vil selvfølgelig gerne høre om der er andre der vil være interreseret i samarbejde!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)