Hej alle aminoer.. Ved at mange af jer herinde har en webshop. Jeg vil derfor lufte en íde/tilbud herinde. Jeg har måske en mulighed for at kunne starte med at sælge forskellige luksus ejendele, engros. Vi snakker her om; Multitools, Svejsterknive, Zippolightere, Samt diverse højkvalitets mærkevare ure. Hvis jeg skulle begynde salg af disse ville det være primært til online shops, da jeg så vil kunne holde meget lavere priser end almindelige grossister, så ville lige høre om nogen herinde ville være interresseret hvis det var? Det er alt sammen mærkevarer, men for yderligere info, mail mig, så kan jeg give links til mere info osv. |
Engrossalg til webshops!
|
![]() |
Får smidt en anden side op snarest. Men tak for beskeden alligevel, fik da mindet mig om, at jeg har et hængeparti der ;) |
Jeg vil meget gerne vide mere om dine produkter, specielt dine ure. rasmus@minpsp.dk Med venlig hilsen Rasmus. |
|
Ja tak, mere info... charly(snabel a)ceravista.com Med venlig hilsen Charly Tyllesen |
Hej Jeg er faktisk ved at oprette en web shop og forventer at åbne en gavebod ved genner strand 2007 Jeg er da lidt interesseret i at høre nærmere om dit tilbud Du kan maile lidt mere til campinggrillen@mail.dk Ha´en god dag/aften |