Hej Aminoer. Hvis jeg vil bygge et website med brugerregistrering og 2 brugergrupper med hver sine rettigheder hvor: -Den ene gruppe har brugere som kan oprette en profil som kan designes, være meget fyldestgørende og detaljeret. -Den anden gruppe har brugere som kan oprette en profil som kun viser brugernavn, køn, alder og by. Og hvor: -Den ene gruppe brugere er i stand til at poste ny indlæg i forum -Den anden gruppe brugere kun er i stand til at læse indlæggene og kommentere på dem. Er jeg så ikke ude i at arbejde med feks. Community Builder, eller behøver jeg ikke en 3.parts applikation til det? Jeg vil desuden installere et forum til brugerne, som skal integreres.
Håber ikke det var alt for sort snak. Vh Dennis |
Hej
Når vi snakker Joomla, og det jeg kan læse ud fra din korte beskrivelse, så ser jeg 3 valg:
1. Kode selv, så Joomla standard registrering har de felter du skal bruge på 2 grupper.
2. Bruge Community Builder + forum som passer til CB + evt. form
3. Bruge Jomsocial + forum som passer til JS + evt. form
Det kommer lidt an på hvordan du vil have vist brugere, brugerlister m.m. når du skal vælge imellem de to (CB / JS), men jeg kan godt hjælpe dig lidt på vej hvis jeg får lidt flere oplysninger. Jeg har lavet community_sites i begge to.
Thomas