Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler råd ;D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave en hjemmeside der kan tage Scripts men endten er gratis eller at man kun skal betale en gang og ikke engang om måneden ^^ kender godt til weebly, yola og mono. Men er der nogen der kender en hvor man samtidig slipper for at have deres link på ens hjemmeside samtidig med at det endten er gratis eller billigt?? (Er til en webshop

MVH Martin

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:49

Du må meget undskylde, men jeg forstår ikke havd det er du spørger om.

Og ud fra mængden af besvarelser, er jeg vist ikke den eneste der klør sig i nakken.

Hvad er det for nogle scripts du snakker om, og hvad mener du med at din hjemmeside skal kunne tage dem?

Prøv at skriv dit spørgsmål en gang til, og gennemlæs venligst dit indlæg et par gange inden det blivre submittet.

Eventuelt, lav et nyt indlæg, giv den et sigende navn, og reformular og præcisér dit spørgsmål.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

twistetmind:

Jeg vil gerne lave en hjemmeside der kan tage Scripts men endten er gratis eller at man kun skal betale en gang og ikke engang om måneden ^^ kender godt til weebly, yola og mono. Men er der nogen der kender en hvor man samtidig slipper for at have deres link på ens hjemmeside samtidig med at det endten er gratis eller billigt?? (Er til en webshop) 

MVH Martin

Et skud i tågen er en webshop

Magento webshop er en kanon god  webshop ,du kan ligge opgaven ud herpå amino.dk 

EVT. kan du selv lege lidt med det opret dig i forummet søg  lidt hjælp dog bliver du nok ikke færdig lige med det samme så http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/753/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:21

Det du skal bruge er et webhotel og det får du ikke gratis, har du selv en webshop koster det ikke meget at have liggende.

men ellers er der mange shops du kan "leje" fra 400,- og opefter pr. måned der til skal du jo også have en betaling ordning med pbs eller ligende.

men forvendt ikke du får noget gratis...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:14

Mikael christiansen:
Magento webshop er en kanon god  webshop ,du kan ligge opgaven ud herpå amino.dk 

Vil også anbefale Magento. Systemet er som andre open source systemer gratis. Du skal dog stadig bruge et webhotel, men dette er stadig væsentligt billigere end at "leje" en løsning.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:45

Hej Martin

Tag et kig på Shopify.com efter min mening toppen af pop'en, hvis du kan lidt engelsk! Du kan også godt bruge scripts selvom det mener jeg man kan på de fleste :D

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:46

Du kan også lige få tage et kig på min hjemmeside, den er lavet i shopify, change-technology.myshopify.com

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)