Hej jeg har en idé som jeg gerne vil arbejde/udvikle på sammen med en seriøs og erfaren partner/ udvikler.
Det drejer sig om digital skiltning, hvor alt administration foregår på nettet. Man har en player med specifik hardware, hvor de bliver installeret en lille klient som henter content fra en dedikeret server ud fra playlisten som også bliver oprettet på serveren.
Jeg har allerede noget kørende som virker upåklageligt, men vil gerne gøre det meget mere professionelt, da jeg har en meget stor mulig kunde. De har nogle specielle ønsker som evt. skal implementres i det jeg har, eller vi starter fra scrath. Jeg har en del erfaring fra branchen - så der skulle ikke være døde ender :)
Pengene skal tjenes ind ved at sælge en player inkl. licens (har allerede fået designet et) udover det skal der tages månedelig el. årlig betaling for hver playlist/eller layout som man opretter på serveren.
Jeg kan bidrage med det grafiske, "plantegningen" og lidt programmering og partneren skal bidrage med udvilingen og div...
Hvis i er interesseret kan jeg sende et link til mit eksisterende system.
Deres løsninger er mere dedikeret til undervisnings sektoren, recpeption, udstilling og konference. Måske tager jeg fejl?
Min idé er at køre som en slags instoreTV. hvor klienten er hardware baseret og understøtter næsten alt! :)
Jeg har selv arbejdet med Scala, Typhoon og Navori, men de mangler alle noget, jeg vil meget gerne samle disse sammen med de vigtigste funktioner og gøre det web baseret. :)