Hej alle, Jeg har en måned til at give min webcreator rettelser til min hjemmeside www.bolig-indretning.dk - kan i komme i tanke om ting der skal laves om??? Mvh. Kristoffer |
jeg kan , ikke komme ind på hjemmesiden ?
Hej alle, Jeg har en måned til at give min webcreator rettelser til min hjemmeside www.bolig-indretning.dk - kan i komme i tanke om ting der skal laves om??? Mvh. Kristoffer |
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
jeg kan , ikke komme ind på hjemmesiden ? |
Det ville være en ide ikke at lave slå-fejl http://www.bolig-indretning.dk/ sorry |
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Jeg er ikke ekspert på det område, overhovdet. Men jeg synes da der mangler en masse indhold, og jeg gik da væk med det samme igen. DEN ER SIMPELTHEN FOR KEDELIG! Så lidt mere arbejde skal der nok til, men god vind :)
- der skal nok komme masser af aminoer der har flere input! |
Handel med varepartier via Trademen
Hejsa, Tak for kommentaren - du har helt ret :) .. men nu kan jeg jo dårligt nok bede manden som laver hjemmesiden om også at sætte indholdet ind :) .. hehe .. men ja det er den proces der kommer når hjemmesiden er helt færdig :D...
Mvh. Kristoffer |