Hej Se mit spørgsmål nederst ___ Jeg har en fysisk retro interiør butik - se quriosa.dk - hvor jeg sælger, lamper, porcelæn, møbler etc. ALT er genbrug jeg finder op loppemarkeder, dødsboer, auktioner etc. Jeg vil gerne supplere butikken med webshop (og få ændret mit forfærdelige website - lavet med mono.net - kan ikke anbefales), men det virker meget op ad bakke da alle mine varer er unikke (eller findes i få eksemplarer). Jeg er derfor bange for at en webshop kan blive noget af en tidsrøver, især fordi hver enkelt vare skal pakkes individuelt, fotos tages, individuelt prissætning, vareforklarng m.m. Derudover er mine varer relativt billige. Jeg vil ihvertfald forestille mig at en netkunde typisk ville handle for 200 måske 500 kr. Det vil altså realistisk koste mig en halv times arbejde pr ordre. Men da jeg tit har ledig tid i butikken og webshoppen også kan fungere som et showroom tænker jeg at det er ok. __ spørgsmål: Er der nogen som har erfaringer med hvordan man på en smart måde driver en webshop med unika-varer? Hvad tager man i porto (hvordan beregner man det for kunden), hvad er minimumskøb, hvor billige varer skal man have med. Altså findes der nogle gode tommelfingerregler for den slags. Har kigget lidt u e-pusher light, men blev ikke klogere, da min situation er en smule anderledes end folk der bestiller 1000 ens varer fra østen....
Tak |
Hej,
Jeg kan hjælpe dig med at sætte en webshop i wordpress, og med paypal som betalingsgateway.
Du ingen månedlige gebyrer, du betaler kun gebyr ved hver transaktion. (se eksempel her: www.vitalcoaching.dk)
Mht til fragt er det jo individiuelt på hver varer for dig, så det skal være en speciel fragt pris på hver varer.
Men jo det tager tid at oprette 1000 forskellige varer.
Dbh
Morten.
Få et tilbud på din nye shop her: