Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Danmark! Arbejde fra Mexico

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Ja, nu har jeg sagt farvel til det kolde nord og bosat mig midlertidig i Mexico for derefter at tage til USA. Så fra nu af er det hola, no comprendo og så videre, hvor jeg regner med at lave for det meste freelance opgaver fra DK, samt egen virksomhed og noget let arbejde i mexico. Kunne godt tænke mig at høre om der findes nogle aminoer der netop bor i mexico (jeg selv i mexico city)? Eller som har interesse i dette emerging market.

Det er altid godt med sparring.

Mvh,

Dan Schultzer

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:15

Hej Dan

Buena suerte con su proyecto Yes

Håber du får godt gang I dine projekter, lad os høre fra dig når du får mere fodfæste, så vi kan blive inspireret i dagligdagen.

Fryser en lille bit more now ...grrrrr ...Smile

Mvh
Juul

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 02:10

Hehe, ser ud til at der slet ikke findes nogen danske iværksættere hernede! Mucho gracias Juul og jeg vil melde tilbage når jeg begynder er få rigtig fodfæste. Det er stadig meget tumult, især med så bureaukratisk og uden system tingene er her. Men alt i alt, så er det ganske god erfaring med en helt anden kultur :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:32

Stort tillykke herfra vinterkulden.

Man bliver helt misundelig nu man skal ud og skrabe is og sne af forruden på bilen endnu engang.

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 08:10

Okay, en heads up for det hele. Ja det er svært det her, især med de umodne folk jeg render rundt med hos min nu eks kæreste. Små forkælede møjunger der aldrig har arbejdet en dag i deres liv og køre rundt i Audi A5, det er sygt :) Men nu begynder det er rykke lidt.

Er igang med visum, skaffe en FM2 så jeg kan være her på ubestemt tid og gøre hvad det passer mig. Er flyttet til det absolut rigeste område i Mexico City, og selvom det er fyldt med gangsters og alle disse ubehagelige folk, er der også masser af reele gode forretningsfolk som jeg håber at kunne networke meget snart. Indenfor mit erhverv som er webudvikling er der rigtig mange muligheder her. Bare hold hovedet lavt, vær venlig og lade være med at rode sig ud med de forkerte folk så skal det nok gå.

Mit cashflow er en smule fucked lige nu, men kan dog godt klare 1-2 år uden at skulle arbejde her med det jeg har tjent op fra DK, så jeg kan godt slappe lidt af. Men det gør jeg selvfølgelig ikke, arbejder løs med at skaffe kontrakter, bygge aktiver, skabe projekter og lave lidt fremtidsplaner for Mexico. Min nuværende plan er at starte et PHP webbureau her og begynde at networke med de mest interresante folk der er heromkring.

Alt fokus i øjeblikket er dog at skabe en god bundindkomst så jeg kan tage de større risici. Desuden bor jeg sammen med en mexicansk virksomhedsadvokat så det er jo helt perfekt.

Livet er hårdt arbejde nu, sammen med en masse personlige ting, men jeg nyder det trods alt, lever langt bedre og mere livsglad med disse op og nedture end det monotone DK :)

Jeg vil opdatere når jeg kommer lidt videre med livet her. Er der nogen som også kunne tænke sig noget forretningsmæssig samarbejde til mig, kan I smide en privat besked!

Adios amigos!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)