Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger godt råd ...hvad er forskel mellem PBS og dibs.dk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Skal vælge kortsstem til web butikken og skal lige høre hvad er forskellen mellem det pbs.dk tilbder og det dibs.dk tilbyder?  De tilbyder jo begge to dankort og alle andre kreditkort? er der serviceforskel, prisforskel?

Søger generelt godt råd om det at integrere kortsystem i web butik!?? Hvad skal jeg (eller min web udvikler for den sags skyld) være opmærksom på?

Det er så uoverskueligt.

Håber der er nogen der har svar på dette.

bedste hilsner,

Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristi - everydayluxury.dk:

Hej Aminos,

Skal vælge kortsstem til web butikken og skal lige høre hvad er forskellen mellem det pbs.dk tilbder og det dibs.dk tilbyder?  De tilbyder jo begge to dankort og alle andre kreditkort? er der serviceforskel, prisforskel?

Søger generelt godt råd om det at integrere kortsystem i web butik!?? Hvad skal jeg (eller min web udvikler for den sags skyld) være opmærksom på?

Det er så uoverskueligt.

Håber der er nogen der har svar på dette.

bedste hilsner,

Kristi

Der findes et hav af betalingsudbydere - nogle af dem passer allerede ind i forskellige shopsystemer. For at nævne nogle af dem: E-pay, DIBS, Fribetaling, Quickpay, Payex

PBS har både deres egen betalingsgateway, samtidig med at de er "overudbyderen" som du skal ansøge om en indløsningsaftale hos...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)