Jeg har en side som nedenstående (der som udgangspunkt ikke kan ændres fra en tabel.)
Højden på cellerne er bestemt af indholdet i den midterste celle. I den venstre celle vil jeg gerne have noget indhold der altid er placeret i toppen af cellen (den øverste orange celle) og noget indhold der altid er placeret i bunden af den venstre celle (den nederste orange celle)
Hvordan gør jeg det?
Jeg kan bruge alle de tabeller,div'er mm i den venstre celle, men kan ikke ændre at layoutet er lavet af 3 TD'er i en tabel.
et quick fix er vel at smide en tabel ind i den venster TD med en kolonne og to rows lad dem kører 50% height og aligen top og buttom på dem i cellerne... :)
et quick fix er vel at smide en tabel ind i den venster TD med en kolonne og to rows lad dem kører 50% height og aligen top og buttom på dem i cellerne... :)
Har lige testet det og synes ikke 50% height virker. Cellerne antager kun størrelse efter indholdet.
EDIT: Jo et eller andet sker der da nu. Vender lige tilbage hvis det lykkes.. og hvis det ikke lykkes :-)