Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sundhedsvidenskabelig konsulentarbejde - nogen der arbejder med det eller lignende?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og hygger med tanken om på et tidspunkt at starte eget firma som sundhedsvidenskabelig konsulent. Jeg er HELT grøn mht iværksætterbranchen og er derfor klar over at der skal en masse benarbejde til, førend noget som helst bliver søsat.

Jeg er uddannet cand. scient. i human ernæring - er ret grøn (kun et års erfaring som scientific advisor) med har en stærk personlighed, selvsikkerhed og evnerne til at sætte mig ind i et bredt område af sundhedsvidenskablige problemstillinger/ opgaver.

Er der mon nogen som allerede arbejder inden for dette felt og kan fortælle mig hvorvidt det er realistisk - specielt at jeg begir mig ud i det så grøn som jeg er? Jeg kender selv til to medstuderende, som startede konsulentarbejde op med kostvejledning til kræftpatienter og tog 1500 kr i timen. Personligt finder jeg det dog uetisk og er mere til de mere videnskabelige opgaver og en lidt mere jordnær timeløn ;o)

Hvor starter jeg? Hvor kan jeg få viden og finde ud af om det her er noget for mig og om det er realistisk? Jeg er af natur glad for min faste månedsløn, men har også en eventyrlyst og et stort behov for udfordringer, så jeg vil gerne vide mere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)