Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla CMS - Content Management System - 1999,- kr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen

Vi er igang med at få et webdesign firma op og køre.
Men en vigtig ting vi mangler er en portefølje.

Derfor tilbyder vi at lave en website i Joomla CMS for 1999,- kr (domæne og webhotel er ikke med i prisen).
Det er under No Cure, No Pay, det betyder at du betaler når du er tilfreds med slutproduktet.

I skal levere tekst, billeder, domæne samt webhotel.

Vi har erfaring med:
Alm. website med CMS.
Reseller shops, hvor du kan sælge dine filer og tjene penge passivt 24/7.
Samt alm. webshop.

Har du et projekt, lad os høre om det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53

Hej Webdesigner  ( Lasse )

Jeg har et lille en mandsfirma som godt kunne tænke sig at få lavet en professionel hjemmeside. Jeg har selv været i gang, men det er langt fra tilfredsstillende.

1. Mit firma yder service til en håndfuld virksomheder, hvor jer udfører opgaver som de enden ikke selv vil lave eller bare hjælper til når de har travlt. Til det formål har jeg brug for en kalender, evt. Google kalender eller noget andet. Så de har mulighed for at se om der er ledige tider.

2. Jeg køber nogle af mine produkter gennem grossisten (flere) og kunne godt tænke mig at have mulighed for at sælge nogle af disse produkter på min hjemmeside. og links til disse leverandør. Kunne være Virtuemart webshop

Jeg ved godt at det er lidt tynd, men jeg håber i har nogle gode ideer til min hjemmeside.

Venlig hilsen www.jacoteknik.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:20

Du modtager en email snart på din jacoteknik mail.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)