Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registreret Revisor i hele Danmark

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har gennem den senere tid modtaget adskillige henvendelser om assistance fra efterhånden alle landsdele i Danmark.

Vi har derfor besluttet, at vi nu tager opgaver og kunder ind fra hele Danmark, som også er beskrevet som nyhed på min profil http://www.amino.dk/members/Reg.-Revisor-TSP/default.aspx .

Jeg kan også oplyse, at jeg i øjeblikket overvejer at skrive en blog omkring valget af den optimale regnskabs- og økonomiassistance for den enkelte virksomhed, herunder med eksempler på honorarstørrelser og de samlede omkostninger for den enkelte virksomhed. Endvidere er det jo også altid et spørgsmål om, hvorvidt det er det rette område at foretage besparelser på.

Under alle omstændigheder vil der altid være mange opfattelser omkring dette emne, ligesom der vil være mange virksomheder, som pt. mener de har den helt rigtige løsning. Dette kan udmærket være tilfældet, men igen man kan som virksomhed og virksomhedsejere ikke bare forlade sig på, at man skulle have fundet "de vises sten", men derimod være opmærksom på, at der udmærket kan vise sig løsninger, som vil kunne gøre situationen meget mere holdbar og fremtidssikret. I princippet på samme måde, som det alt andet lige også sker i forbindelse med virksomhedernes afsætning, hvad enten det er salg af varer eller tjenesteydelser. Vi er alle, os erhvervsdrivende, på jagt efter nye områder og metoder til at styrke vor økonomiske stilling og position på arbejdsmarkedet.

Dette er kun ment som en "attention getter", og er absolut ment i den gode mening, som jeg også har forsøgt at holde.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)