Stress-a (min virksomhed) er ved at få udarbejdet en artikel, der henvender sig til sælgere. Forhåbentlig bliver den trykt i InBusiness. Artiklen handler om den forebyggende stressbehandling, som jeg giver i sin klinik Stress-a (se http://www.stress-a.dk/). Behandlingen er en kombination af zoneterapi og coaching efter Sofia Mannings teknikker. Her er altså noget godt både til fysikken og til psyken. I forbindelse med skrivningen tilbyder jeg en gratis behandling til en sælger, mod at artikelforfatteren må overvære dele af seancen. Bliver det for personligt, går artikelforfatteren selvfølgelig ud. Når artiklen ligger i udkast, skal vi alle 3 blive enige om indholdet af artiklen, før artikelforfatteren sender den videre. Artikelforfatteren skriver ikke om det, vi kommer ind på under coachingen, mere om formen. Stress-a''s klinik ligger på Enghavevej 70, lige ved Enghave Station. I er velkomne til at ringe til mig på 70 22 20 40 eller skrive på hm@stress-a.dk , hvis I vil vide mere om selve behandlingen. Jeg ser frem til at høre fra dig eller en i dit netværk. Mange venlige hilsner Helle Munk |
Kombibehandling tilbydes til en sælger
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)