Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender og har erfaring med Sessvars/SessionVars??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen er den, at jeg har en webshop som ligger på gryphonheart.spreadshirt.dk, som jeg har implementeret på mit eget domæne www.walkingartwork.com. Webshoppen ligger i en iframe kaldet "hovediframe" i index.html.

Jeg er for øjeblikket igang med at lave en menu til min hjemmeside i jQuery. Jeg har en hovedmenu, som er et billede med map-coords, og en række undermenuer lavet i jQuery i endnu en Iframe "menuiframe" i index.html. Problemet er ikke, når man bruger menuen manuelt, men jeg vil gerne at denne undermenu kan skifte "automatisk" alt efter indholdet i "hovediframe". (I tilfælde af, at folk klikker på nogle links på mine undersider til andre undersider)

Men på grund af sikkerhedsgrunde, kan jeg ikke checke indholdet af min frame ligetil, da det jo er cross domain.

Jeg har nu fundet et smart lille "hack", kaldet SessionVars, som dog skulle kunne gøre det: http://www.thomasfrank.se/sessionvars.html

Problemet er, at jeg er totalt Javascript newbie, og simpelthen ikke kan finde ud af, hvordan man bruger det, da der ikke er nogen ordentlig guide.... Er der nogen, der har erfaring med dette, og kan give mig en lille intro, ville jeg blive meget glad. Helt simpelt - hvordan opretter jeg en variabel med sessvars, og hvordan skriver/læser jeg til den fra de forskellige sider.....

På forhånd tak for hjælpen Smile

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)