Jeg sidder også med samme problemstilling, vi har over 30.000 varer og det er et kæmpe arbejde at håndtere dem. Samtidig er der ting som f.eks. søgefunktionen i Dandomain der er elendig rent ud sagt. Spørger man supporten får man at vide der er en ny på vej, men denne besked har man fået det sidste halve år, hvor de blandt andet har brugt kræfterne på at opdatere backend designet - hvilket i mine øjne var spild af resourcer. |
Hej Martin!
Jeg har ikke noget at lyve. Det, som jeg tilbyder beskrives meget tydeligt både i forumet og på mit web-site. Jeg ved ikke, hvem du er og hvorfor du har brugt noget hård ord mod mig og vil forbyde mig at tilbyde noget lovligt (dit ord lyder sådan). Hun har jo skrevet, at hun vil bruge et nyt shopsystem. Jeg har også anbefalet hende til at oprette en ny butik og prøve den af. Hvad er der noget galt i det?
Martin: Hvorfor i alt verden skulle hun have 2 shops? Det vil bare gøre det hele mere bøvlet og dyrere? Jeg kan slet ikke se logikken i denne pointe.
Jeg er ikke sikker på, at hun kan lide min shopløsning. Jeg vil gerne have, at hun vil køre min butik som en prøvebutik indtil hun synes, at min shopløsning kan erstattes af den gamle. Min shopløsning koster heller ikke særlig noget i starten., idet butikken kan fås gratis i de første 3-4 måneder.
Martin: At hun ikke mister sin google placering er heller ikke sandt.
Ved min shopløsning kan hun selv designe sine egen hjemmeside/SEO. Dette betyder, at hendes google placering ikke har noget med min shopløsning at gøre.
Martin: Hvad er forskellen på at oprette varer på nettet eller oprette varer lokalt på sin pc først. Den eneste fordel jeg kan se er hvis man har en dårlig internetforbindelse. Men det er der ikke mange der har mere idag.
Jeg anbefaler dig at oprette en butik hos mig. I 'Produkt'-fanebladet kan du oprette 2000 varer (max. ved min løsning) i din Butiksmanager. Derefter gemmer du dem i serveren (på en gang og tager det kun 1-2 sekunder). Jeg tror, at du vil komme til at forstå, hvad jeg mener med sætningen.
Hvis du har nogle kommentaer/spørgsmål til mig kan du godt bruge den e-mail: shcontact@storehotel.com.