Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af platform

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg kan kun give dig ret. Man skal lave over 50 museklik for at oprette en vare med varianter - det er sindsygt. I efteråret lå jeg en uge med en nerve i klemme pga dette (vi har ekstremt mange sæsonvarer).

Jeg sidder også med samme problemstilling, vi har over 30.000 varer og det er et kæmpe arbejde at håndtere dem. Samtidig er der ting som f.eks. søgefunktionen i Dandomain der er elendig rent ud sagt. Spørger man supporten får man at vide der er en ny på vej, men denne besked har man fået det sidste halve år, hvor de blandt andet har brugt kræfterne på at opdatere backend designet - hvilket i mine øjne var spild af resourcer. 

Så nu flytter vi også.

Hvor langt er i kommet med jeres planer om en ny webshop, og har i fået en leverandør?  

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:58

Hej Martin!

Jeg har ikke noget at lyve. Det, som jeg tilbyder beskrives meget tydeligt både i forumet og på mit web-site. Jeg ved ikke, hvem du er og hvorfor du har brugt noget hård ord mod mig og vil forbyde mig at tilbyde noget lovligt (dit ord lyder sådan). Hun har jo skrevet, at hun vil bruge et nyt shopsystem. Jeg har også anbefalet hende til at oprette en ny butik og prøve den af. Hvad er der noget galt i det?

Martin: Hvorfor i alt verden skulle hun have 2 shops? Det vil bare gøre det hele mere bøvlet og dyrere? Jeg kan slet ikke se logikken i denne pointe.

Jeg er ikke sikker på, at hun kan lide min shopløsning. Jeg vil gerne have, at hun vil køre min butik som en prøvebutik indtil hun synes, at min shopløsning kan erstattes af den gamle. Min shopløsning koster heller ikke særlig noget i starten., idet butikken kan fås gratis i de første 3-4 måneder.

Martin: At hun ikke mister sin google placering er heller ikke sandt.

Ved min shopløsning kan hun selv designe sine egen hjemmeside/SEO. Dette betyder, at hendes google placering ikke har noget med min shopløsning at gøre.

Martin: Hvad er forskellen på at oprette varer på nettet eller oprette varer lokalt på sin pc først. Den eneste fordel jeg kan se er hvis man har en dårlig internetforbindelse. Men det er der ikke mange der har mere idag.

Jeg anbefaler dig at oprette en butik hos mig. I 'Produkt'-fanebladet kan du oprette 2000 varer (max. ved min løsning) i din Butiksmanager. Derefter gemmer du dem i serveren (på en gang og tager det kun 1-2 sekunder). Jeg tror, at du vil komme til at forstå, hvad jeg mener med sætningen.

Hvis du har nogle kommentaer/spørgsmål til mig kan du godt bruge  den e-mail: shcontact@storehotel.com.

Chuuuuu

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:08

Martin Tygsen:
Jeg sidder også med samme problemstilling, vi har over 30.000 varer og det er et kæmpe arbejde at håndtere dem. Samtidig er der ting som f.eks. søgefunktionen i Dandomain der er elendig rent ud sagt. Spørger man supporten får man at vide der er en ny på vej, men denne besked har man fået det sidste halve år, hvor de blandt andet har brugt kræfterne på at opdatere backend designet - hvilket i mine øjne var spild af resourcer. 

Så nu flytter vi også.

Hvor langt er i kommet med jeres planer om en ny webshop, og har i fået en leverandør?  

Ja, men det er som at slå i en dyne... de er rigtig flinke - men der sker bare ikke noget. Vi snakker 2010 nu... det må være helt normalt at kunne oprette varer hurtigt (og smertefrit), at kunne køre flere sprog med varianter, at kunne søge på størrelser - og ikke mindst at shoppen kan holde til 700 personer der shopper på een gang. Det kan bare ikke lade sig gøre - og de har ingen planer om at lave det. Men imens jeg så brokker mig - så kan jeg godt se deres problematik i forhold til at de har mange kunder som alle har forskellige behov og ønsker...

Hvad og hvor flytter i hen?

Det går op og ned af bakke med vores flytning af shoppen. Vi havde skrevet kontrakt med et firma, men så blev jeg usikker på sikkerheden da det ikke er så gammel i gårde. Lige nu har jeg fået pris på scancommerce - hvilket nærmest har givet akut hjertesvigt.... jeg er ved at gå amok og vil bare videre - samtldig spiller både økonomi og driftsikkerhed en vigtig rolle. Så jeg arbejder stadig på sagen...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:56

Thanh:
Jeg har ikke noget at lyve. Det, som jeg tilbyder beskrives meget tydeligt både i forumet og på mit web-site. Jeg ved ikke, hvem du er og hvorfor du har brugt noget hård ord mod mig og vil forbyde mig at tilbyde noget lovligt (dit ord lyder sådan). Hun har jo skrevet, at hun vil bruge et nyt shopsystem. Jeg har også anbefalet hende til at oprette en ny butik og prøve den af. Hvad er der noget galt i det?

Jeg har bare set dig forsøge at sælge din løsning over flere omgange på amino, til stort set alle der søger en webshop, der er ligeledes mange der har forsøgt at få dig i tale omkring din løsning, og de problemer der er med din løsning. Her i blandt SEO delen. Men du har ikke ville lytte. 

Når du så i denne tråd skriver nogle ting, jeg bestemt ikke mener er sande, så vælger jeg at skrive mit indlæg som jeg gør.

Du skriver det ikke vil gå ud over hendes SEO placering, ved du hvad dette betyder? Alle de produktsider hun idag har fået indexeret vil forsvinde hvis der ikke bliver lavet noget fodarbejde. Da din shop kører i en javaapplet så vil alt SEO arbejde skulle laves uden om din løsning. Ergo vil hun miste en del seo værdi med din løsning, om du så vil indse det eller ej.

Der er i mine øjne nogle store ulemper ved at skulle lave SEO ved siden af selve shopplatformen. 

1. Ekstra arbejde i form af en anden platform der skal vedligeholdes. 

2. En lavere konvertering, da kunden skal via en landing page før kunden kan komme ind og købe produktet. hvor imod hvis det var selve shopplatformen der var indexeret ville kunden kunne købe med det samme. 

Thanh:
Jeg anbefaler dig at oprette en butik hos mig. I 'Produkt'-fanebladet kan du oprette 2000 varer (max. ved min løsning) i din Butiksmanager. Derefter gemmer du dem i serveren (på en gang og tager det kun 1-2 sekunder). Jeg tror, at du vil komme til at forstå, hvad jeg mener med sætningen.

Tak for tilbuddet, desværre har jeg ikke tiden til dette da der er så mange ulemper ved din løsning at selveom det var nemt at oprette produkter så ville løsningen blive fravalgt.  

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:58

Helle - houseofkids.dk:
Det går op og ned af bakke med vores flytning af shoppen. Vi havde skrevet kontrakt med et firma, men så blev jeg usikker på sikkerheden da det ikke er så gammel i gårde. Lige nu har jeg fået pris på scancommerce - hvilket nærmest har givet akut hjertesvigt.... jeg er ved at gå amok og vil bare videre - samtldig spiller både økonomi og driftsikkerhed en vigtig rolle. Så jeg arbejder stadig på sagen...

Okay det er lidt de samme tanker vi har været igennem. Vi har valgt at kigge lidt mod udlandet og se om der skulle være nogle løsninger at finde der. Men du må endelig sige til hvis i finder nogle som i mener kan bruges. 

Held og lykke med jagten.  

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Martin!

Jeg har sagt, at hvis du har nogle kommentaer/spørgsmål til mig  vil du godt skrive til mig via min e-mail. Hvorfor lytter du ikke til mig?

Fremover vil jeg ikke have, at du vil blande dig i mine indlæg.

Chuuuuu

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:44

Hej Thanh

Thanh:
Jeg har sagt, at hvis du har nogle kommentaer/spørgsmål til mig  vil du godt skrive til mig via min e-mail. Hvorfor lytter du ikke til mig?

Slap lige lidt af! Du har ingen ret til, at bestemme hvilket indlæg Martin eller andre må besvarer. Og det står ham helt frit for at skrive på Amino ligesom alle andre.
Iøvrigt har Martin arbejdet med e-handel i rigtigt rigtigt lang tid, og der er en god del Aminoer, sætter pris på hans meninger og vurderinger. Så hvis man vil begå sig som webshop-leverandør, så er han slet ikke en dårlig person, at lytte til! Du kan være ret sikker på, at der er mange der stilletiende mener det samme som ham!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:50

Thanh:

Hej Martin!

Hej Thanh 

Det er ikke op til dig at bestemme, du deltager i en debat hvor du tilbyder et produkt, jeg har en anden opfattelse af produktet og fortæller min version, for at hjælpe en god amino. 

Hvis du ikke ønsker dit system debatteret må du enten lade være med at tilbyde det til brugere på amino, eller holde det over private beskeder til aminobrugere.  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:25

Martin Tygsen:

Hvis du ikke ønsker dit system debatteret må du enten lade være med at tilbyde det til brugere på amino, eller holde det over private beskeder til aminobrugere.  

Og hvis han så vælger den fremgangsmåde skal han lige være opmærksom på at det sandsynligvis er en klokkeklar overtrædelse af markedsføringsloven medmindre folk selv har bedt ham om at kontakte dem angående det shopsystem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 21:35

Hej Lundsby!

Det er ikke fordi, at jeg ikke vil debattere. Jeg mener, at det ikke er en debat, men en grov overtrædelse af reglerne, når han blander sig i min indlæg. Det er jo ikke min tråd og jeg gjorte mit bedste for at bevise hende om mit produkt. Alle skal jo have noget at leve af. Jeg har gjort ham opmærksom på det, men han gad ikke lytte efter. Hvorfor skal jeg lytte til en sådan person, som kræver, at jeg skal lytte til ham? Hvis han/du vil debattere kan jeg sagtens oprette en ny tråd ligesom jeg har gjort før, så at vi kan diskutere tingene igennem sammen.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)