Det ville da være guf med sådan en liste, og du skal nok have fat i en Amino inden for media.
Jeg har selv gjort det at jeg har fulgt med i relaterede pressemeddelelser m.v. og har noteret navn og adresse ned på journalisten. Så retter jeg direkte henvendelse til ham/hende når jeg har brug for det.
Men min biks har også et afgrænset område, og hvis du skal i gang i hele "lille" Danmark, så kan min ide nok ikke bruges.
Jeg har en database over 1500 danske journalister opdelt efter medietype, stofområder osv. Men kan dog ikke blot sådan give den videre, da journalisterne ikke ønsker at blive spammet fra øst til vest. Men vil gerne hjælpe med en kontakt eller to, hvis man mangler en kontaktperson på et bestemt medie. Og alternativt laver jeg indimellem PR-historier for AMINOer til en fair pris. Senest for en e-butik som kommer i TV2 Nyhederne på lørdag samt for en coach herinde, der røg i Go Morgen Danmark. Så gode kontakter virker også godt :-) Men generelt er det med pressemeddelelser som med n-breve osv. - under 50% bliver læst, endnu færre fører til konkret action. Så pas generelt på med masseudsendelser via services til dette - de kan være gode nogle gange, bestemt, men ikke som generel PR-strategi.