Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontaktliste til danske medier

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
nogle som ligger inde med en liste af email til danske medier til udsendelse af pressemeddelser , som man evt ville dele med mig
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 08:43
Det ville da være guf med sådan en liste, og du skal nok have fat i en Amino inden for media.

Jeg har selv gjort det at jeg har fulgt med i relaterede pressemeddelelser m.v. og har noteret navn og adresse ned på journalisten. Så retter jeg direkte henvendelse til ham/hende når jeg har brug for det.

Men min biks har også et afgrænset område, og hvis du skal i gang i hele "lille" Danmark, så kan min ide nok ikke bruges.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:13
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:00
Hej.

Jeg vil anbefale dig enten at benytte et pressesystem, som klarer udsendelsen for dig. Jeg har selv rigtig god erfaring med Presswire

Eller at udvælge enkelte journalister, der beskæftiger sig med dit område og så kontakte dem direkte via mail eller telefon.

Go'' fornøjelse!

Med venlig hilsen

Maria Medard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Jeg har en database over 1500 danske journalister opdelt efter medietype, stofområder osv. Men kan dog ikke blot sådan give den videre, da journalisterne ikke ønsker at blive spammet fra øst til vest. Men vil gerne hjælpe med en kontakt eller to, hvis man mangler en kontaktperson på et bestemt medie. Og alternativt laver jeg indimellem PR-historier for AMINOer til en fair pris. Senest for en e-butik som kommer i TV2 Nyhederne på lørdag samt for en coach herinde, der røg i Go Morgen Danmark. Så gode kontakter virker også godt :-)
Men generelt er det med pressemeddelelser som med n-breve osv. - under 50% bliver læst, endnu færre fører til konkret action. Så pas generelt på med masseudsendelser via services til dette - de kan være gode nogle gange, bestemt, men ikke som generel PR-strategi.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 10:56

Kære Martin

Tak for dit link. Det kunne jeg lige præcis godt bruge.

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:33
Vi har også en opdateret liste til nyhedsredaktioner i hele Skandinavien, men er enig med Jonatan.

Du kunne evt. gøre det sure arbejde som jeg selv har og lave din egen... eller anvende nogle af presseportalerne som kan sende det ud for dig...

Tjek www.pressport.dk eksempelvis

Mvh

Tommy Duus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)