Hej Aminoer, Jeg har lavet et opkast til en ny webshop baseret på OsCommerce. Jeg har fundet en leverandør varer (Drop Shipping). Nu mangler jeg så bare en aftale med PBS om en indløsningsaftale samt vælge, hvem der skal levere min betalingssoftware. Mine spørgsmål er nok ganske nemme for folk, der har prøvet det før: Hvad gør jeg først:
eller
Skal der være "rigtige" varer i butikken, når PBS skal gennemgå shoppen? Håber nogen kan kaste lidt lys over dette, da jeg ikke kan ringe til PBS søndag aften ![]() |
Opstart..hønen eller ægget
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Kan man få en indløsningsaftale med PBS på plads inden at ens web-shop er færdigudviklet? Ja det kan man sagtens. Det som PBS går ind og kigger efter på jeres hjemmeside er: - Om jeres kontaktoplysninger er synlige (kan kunden se hvem de handler med og kan man skrive/ringe til jer) - Bliver man præsenteret for jeres betingelser i forbindelse med et køb (er jeres salgs- og leveringsoplysninger til at finde på siden) - I skal præsentere hvordan I har tænkt jer at betalingsmuligheden med kort skal komme til at foregå. Dvs. at I skal vise de betalingskort som I ønsker at modtage og I skal vise betalingsformularen (hvor kunden skal indtaste kortoplysninger). Denne side behøver ikke at fungere 100%, men skal blot vise om I har alle de nødvendig oplysninger med. Den nemmeste og hurtigste måde at implementere en betalingsformular på er ved at bruge vores Standard Betalingsvindue. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)