Hej alle sammen, Jeg sidder lige nu i processen med at planlægge udviklingen af en generel webshopløsning, der skal køre principielt efter samme koncept som mange af de shops, man kender idag (månedlig leje etc.). Årsagen til dette er, at jeg står med en kunde, der ønsker et mere fleksibelt system end meget af det, der til dato udbydes, og jeg har derfor set mit snit til at gøre arbejdet helt istedet for halvt og sikre fremtidsmuligheden også. Et af de store spørgsmål jeg har til jer er dog, hvad I synes, der mangles i de webshopløsninger, I har i øjeblikket? Nu har jeg med vilje ikke skrevet en liste op for istedet at give jer lov til at lade kreativiteten knokle ;) Når jeg siger "hvad der mangles" mener jeg naturligvis både rent funktionsmæssigt, men måske også æstetisk - det kan til tider være svært for os designere og udvikler at gennemskue præcis de processer, I som brugere gennemgår på et dagligt niveau, så derfor er input fra netop folk, der sidder i den daglige anvendelse, absolut uundværlige. Jeg ser frem til at høre jeres meninger og forslag :) Med venlig hilsen, |
Hvis du skulle bestemme funktioner i en webshop...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)