Hej Amino, Jeg har et kort spørgsmål da jeg mangler information til hvilke resourcer (dollars) der skal bruges for at starte en webshop. Jeg tager udgangspunkt i at der er lavet design. Jeg har selv været lidt rundt på nettet for at lave noget research men er ikke sikker på at følgende informationer er rigtige: 1. En webshop løsning eller en webshop programmeret fra bunden, fra kr. 5.000 op efter 3. En betalingskort aftale fra DIBS start, oprettelse kr. 385 og kr. 185 pr. måned, giver dog kun mulighed for Dankort og E-dankort. Er der ikke andre muligheder end at købe en løsning hvis DIBS til kr. 6.000 i oprettelse og kr. 695 hvis man vil have internationale creditkort? Skal man altid have en PBS aftale for at have en shop kørende og koster det kr. 250 i oprettelse og kr. 1.000 i årlig udgift? Er der andre udgifter jeg har overset eller kan man starte en webshop med ovenstående betalingsaftaler i hus? Jeg håber alle webshopejere og andre med brugbar information kan være behjælpelige. Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Dato: 22-10-2006 13:58:23 Forfatter:Den Kreative BjergbestigerHej Amino,
Jeg har et kort spørgsmål da jeg mangler information til hvilke resourcer (dollars) der skal bruges for at starte en webshop. Jeg tager udgangspunkt i at der er lavet design.
Jeg har selv været lidt rundt på nettet for at lave noget research men er ikke sikker på at følgende informationer er rigtige:
1. En webshop løsning eller en webshop programmeret fra bunden, fra kr. 5.000 op efter2. Hosting af webshoppen, fra kr. 100 pr. måned og op efter.3. En betalingskort aftale fra DIBS start, oprettelse kr. 385 og kr. 185 pr. måned, giver dog kun mulighed for Dankort og E-dankort.
Er der ikke andre muligheder end at købe en løsning hvis DIBS til kr. 6.000 i oprettelse og kr. 695 hvis man vil have internationale creditkort?
Skal man altid have en PBS aftale for at have en shop kørende og koster det kr. 250 i oprettelse og kr. 1.000 i årlig udgift?
Er der andre udgifter jeg har overset eller kan man starte en webshop med ovenstående betalingsaftaler i hus?
Jeg håber alle webshopejere og andre med brugbar information kan være behjælpelige.
Med venlig hilsen
Daniel Laursen"Er der ikke andre muligheder end at købe en løsning hvis DIBS til kr. 6.000 i oprettelse og kr. 695 hvis man vil have internationale creditkort?"- Jo, kig evt. på www.epay.dk og www.quickpay.dk, som mange herinde anbefaler (jeg har ikke selv prøvet dem)."Skal man altid have en PBS aftale for at have en shop kørende og koster det kr. 250 i oprettelse og kr. 1.000 i årlig udgift?"- Hvis du vil have dankort, ja. Ellers kan du lave en aftale med World Pay som også tilbyder kortbetaling, men her kan du ikke få dankort, da PBS har monopol på det.
Det kan dog anbefales at tage dankort, da det virker som en blåstempling af din forretning, samt der er mange danskere der ikke vil handle et sted uden at de kan bruge deres dankort."Er der andre udgifter jeg har overset eller kan man starte en webshop med ovenstående betalingsaftaler i hus?"- Markedsføring og varelager. Sæt mere af end du regner med til markedsføring, det kan være grusomt dyrt.Revisor er også en mulig udgift, software programmer som eks. regnskab, billedbehandling etc..