Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS hvis siden skal indeholde extranet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle flinke aminoer derude

En ven og jeg har snakket om at lave en hjemmeside sammen, som skulle være et community ala dating, men selvfølgelig ikke hvor man skal date folk, men hvor det skal være om musiker til musiker kontakt, vi kunne enormt godt tænke os at det skal være let at søge på nye bandmates derinde ligesom det er på dating hvis man skal finde en date, man skal altså kunne søge på kriterier som instrument, erfaring, band erfaring osv. nogen der kender til et CMS, helst gratis, hvór der findes et extranet modul, som vil kunne matche vores behov? På forhånd tak

Benjamin Jørgensen kommende iværksætter

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin

Hvilket system der passer til jeres behov afhænger lidt af hvor meget udvikling I selv er i stand til at lave, eller evt. betale for at få lavet.

Der er i mine øjne to muligheder:

1: I vælger et CMS der har noget indbygget brugerstyring (f.eks. Umraco CMS). Her skal bruges nogle timer på programmering/udvikling, men så kan I også skræddersy det præcis til jeres behov.

2: I tager et færdigbygget dating system og modificerer det. Omdøber f.eks. "øjenfarve" til "instrument" osv. Der findes vidst en del gratis systemer af den slags. En hurtig google gav mig denne: http://www.tufat.com/script39.htm. Det er formentlig den hurtigste måde at komme igang på.

Som sagt så afhænger det lidt af jeres ressourcer/kompetencer og ambitionsniveauet for projektet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)