Da min nuværende udvikler/partner i firmaet er startet på uddannelse, er jeg på udkig efter en ny partner. Vi er et lille webbureau med kontor på Nannasgade, Nørrebro (lækkert kontorfællesskab). Jeg står primært for kundekontakt, webdesign og salg og bruger pt. freelancere til alt udvikling. Jeg overvejer i øjeblikket mulighederne for enten at slå mig sammen med et andet mindre webbureau, eller at finde en partner der vil stå for programmeringsdelen i firmaet. Kort om os: Vi laver primært små og mellemstore løsninger for alle slags kunder, går meget op i godt og brugervenligt webdesign, vi har udviklet eget CMS som kunderne er rigtig glade for og jeg har et utroligt stort netværk som vi har meget gavn af og som jævnligt kommer med nye kunder. Vi har masser at lave og det kører som sådan fint med at være alene om firmaet og benytte freelancere, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en partner at sparre med, en person der også brænder for iværksætteri og der ligesom jeg går op i at få tilfredse kunder. Jeg leder altså efter en eller flere der sidder og har det på samme måde, men bare mangler en god webdesigner. Jeg har ingen idé om hvordan det kan gøres rent økonomisk eller partner-mæssigt, men det kan vi finde ud af sammen hvis der overhovedet er nogen der er interesserede. Jeg er åben overfor ideer. Spørg endelig løs, kom endelig med gode råd og tip gerne dit netværk hvis du mener at du kender nogen der kunne være interesserede. Hvis du har lyst til at tage den over mail, kan jeg fanges på frederik(snabel-a)purplecow.dk og på telefon 70 70 14 13 fra 9-17. Jeg håber at høre fra jer!
|
Har allerede fået nogle spændende henvendelser på mail og telefon, men hold dig ikke tilbage hvis der er noget du vil spørge om..
Jeg vil lige understrege at det IKKE er en >freelance samarbejdspartner< til at varetage programmeringsopgaver som jeg søger, det har jeg i forvejen, der er en del der har misforstået den.