Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle helt specielle regler for at starte en webshop??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode svar, dem ville jeg tage med mig. Yes

Thomas De Oliveira

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:52

Rasmus: jeg kan slet ikke se demo shoppen med min Safari (Mac) browser:

Det er fordi, du ikke vil køre min demoshop i din Safari (Det har du skrevet i et af dine indlæg). Jeg har ikke hørt nogle, som siger, at de ikke kan køre min demoshop på deres Mac/PC undtagen dig.

Rasmus: Omend mest bruger fjendske...

Det er forkert. Jeg tror ikke, at du kender godt Java, som er en af de mest avancerede værktøjer til Internet-applikationer. Hvis du lærer min/mit løsning/system godt nok kan du godt se, at det er meget nem og god måde at komme igang på. Omkostningerne er også minimale. Jeg anbefaler dig til at oprette en ny butik og prøve den af. Det har du mulighed for og er velkommen til.

Det er også nemt og hurtigt for kunder at lave en betalingsaftale med mit firma. De sender blot deres momsregistreringsbevis til mig for at ansøge om en betalingsaftale. Deres kunder kan betale med følgende kort: Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB og American Express.

Chuuuuu

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:05

Thanh:
Det er fordi, du ikke vil køre min demoshop Safari (Det har du skrevet i et af dine indlæg). Jeg har ikke hørt nogle, som siger, at de ikke kan køre min demoshop på deres Mac/PC undtagen dig.

Se screenshot

Thanh:
Det er forkert. Jeg tror ikke, at du kender godt Java, som er en af de mest avancerede værktøjer til Internet-applikationer. Hvis du lærer min/mit løsning/system godt nok kan du godt se, at det er meget nem og god måde at komme igang på. Omkostningerne er også minimale. Jeg anbefaler dig til at oprette en ny butik og prøve den af. Det har du mulighed for og er velkommen til.

Nu kender du jo ikke mit cv, men jeg kan fortælle dig at jeg er ganske godt kender Java omend jeg primært koder C# og Ruby on Rails.

Jeg tror bare at du misforstår min kritik. Der er sikkert intet galt med din kode og kvaliteten af denne er sikkert i top, du har bare ikke forstået at hvis en potentiel kunde skal klikke "accepter java [underlig besked som forvirrer mormor på 74 som bare gerne vil købe det nye PS3 spil til sit barnebarn]" så er den kunde væk og videre til konkurrenten. 

Det er altid godt at have konkurrenter fordi det bekræfter een i at der er et marked. Har du ikke undret dig over at der ikke er andre der har lavet webshops som applets?

Til jer andre... Undskyld en detour, jeg skal nok prøve ikke at dreje tråden her yderligere væk fra emnet.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 17:23

Hej Rasmus!

Jeg tror, at du har brugt den gamle safari. Vær venlig at downloade den nye Safari på http://www.apple.com/downloads/ og prøve igen.

Rasmus: "accepter java [underlig besked som forvirrer mormor på 74 som bare gerne vil købe det nye PS3 spil til sit barnebarn]"

Jeg mener ikke, der er noget galt i det. Det er et godt udtryk for, at jeg ikke vil lave noget kriminalt/dårligt i brugeres PC/MAC.

Rasmus: Det er altid godt at have konkurrenter fordi det bekræfter een i at der er et marked. Har du ikke undret dig over at der ikke er andre der har lavet webshops som applets?

Som en god iværksætter skal man finde en ny vej. Det er ikke kun normalt, men skal være et 'must'.

Efter min mening er kampen kun spændende, hvis der er flere, som er med i konkurrencen. Hvad er der et problem, hvis jeg er med i konkurrencen?

Jeg har i øjeblikket en kunde, som godt kan lide min shopløsning. Der var også en anden, som har ringet til mig for hjælp.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 17:23

Hej Rasmus!

Jeg tror, at du har brugt den gamle safari. Vær venlig at downloade den nye Safari på http://www.apple.com/downloads/ og prøve igen.

Rasmus: "accepter java [underlig besked som forvirrer mormor på 74 som bare gerne vil købe det nye PS3 spil til sit barnebarn]"

Jeg mener ikke, der er noget galt i det. Det er et godt udtryk for, at jeg ikke vil lave noget kriminalt/dårligt i brugeres PC/MAC.

Rasmus: Det er altid godt at have konkurrenter fordi det bekræfter een i at der er et marked. Har du ikke undret dig over at der ikke er andre der har lavet webshops som applets?

Som en god iværksætter skal man finde en ny vej. Det er ikke kun normalt, men skal være et 'must'.

Efter min mening er kampen kun spændende, hvis der er flere, som er med i konkurrencen. Hvad er der et problem, hvis jeg er med i konkurrencen?

Jeg har i øjeblikket en kunde, som godt kan lide min shopløsning. Der var også en anden, som har ringet til mig for hjælp.

Jeg vil ikke opfatte dit indlæg som en kritik.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thanh > Det virker heller ikke hos mig, måske fordi jeg som mange andre ikke har JVM (Java Virtual Machine) installeret på min PC?

Det kan sikkert være det er superfedt lavet osv., men det kunne være du skulle overveje at lave et alternativt til dem der ikke har java installeret.?

At køre en shop i dag i java er lidt som et hus uden en dør - bevares nogen af os unge raske svende kan godt finde en stige og kravle ind af vinduet på 1. sal, men den ældre generation og alle de dovne finder hurtigt et andet hus at besøge...

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 18:11

Hej Thomas De Oliveira!

Undskyld for, at pga. mig har der været lidt støj i din tråd.

Jeg vil benytte den lejlighed til at besvare Lars Mayers indlæg.

Til alle: Det er mit sidste indlæg i tråden. Hvis I har nogle spørgsmål/kommentaer, som har noget at gøre med min shopløsning kan I sende dem til mig via den e-mail: shcontact@storehotel.com.

Hej Lars Mayers!

Jeg mener, det er meget nemt og hurtigt at hente og installere Java på din PC. Det sker helt automatisk. Du har helt masse (hardware + software + browser), inden du kan bruge din PC og komme på nettet. Jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor det er et stort problem for dig at have Java i din PC. Ifølge statistikken er der ca. 1% af brugere, som ikke har Java installeret på deres PC/MAC. Jeg mener ikke, at det er et problem for mig. Man kan jo ikke tilfredsstille alle.

Jeg mener helt, at med Java kan jeg godt tilbyde mine kunder en helt bedre shopløsning. Det vigtigste er, at min shopløsning kan være designet/implementeret således, at den nemt kan være udvidet med nye featurer/funktioner/systemer, som mine kunder kan vokse op sammen med.

Som argumenteret ovenfor kan du godt se, om min java-shop har en dør eller ej.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:20

Hej.

Det gør bestemt ikke noget, det har været spændende at følge lidt med i dine beskeder! :-)

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)