Hej:) Næsten helt nede i bunden står der: "Afgiften af udenlandske leasingbiler mv. berigtiges forholdsmæssigt svarende til den periode, køretøjet befinder sig i landet.Afgiften af udenlandske leasingbiler mv. berigtiges forholdsmæssigt svarende til den periode, køretøjet befinder sig i landet." Mine forhold: 1. Jeg er tysker 2. Jeg har en virksomhed i Danmark 3. Jeg bor i Danmark Jeg har to spørgsmål: 1. Vil det sige at jeg må lease en tysk bil og køre med den i Danmark ud fra mine nuværende forhold? 2. Hvis jeg nu flytter hjem til tyskland igen, men stadig beholder mit firma i DK, må jeg så køre i den? På forhånd tak:) Med venlig hilsen Viggo |
Dato: 21-10-2006 14:08:57
Forfatter:ViggoMine forhold:1. Jeg er tysker2. Jeg har en virksomhed i Danmark3. Jeg bor i DanmarkJeg har to spørgsmål:1. Vil det sige at jeg må lease en tysk bil og køre med den i Danmark ud fra mine nuværende forhold?2. Hvis jeg nu flytter hjem til tyskland igen, men stadig beholder mit firma i DK, må jeg så køre i den?På forhånd tak:)Med venlig hilsenViggo
Du må ikke køre i en tysk indregistreret bil hvis du er bosiddende i Danmark.
Du må sandsynligvis gerne hvis du bor i Tyskland
Spørg evt SKAT.