Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere besøgende på www.outletguru.com?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan varmt anbefale partner-adds.

Tradedoubler er for dyr i forhold til det de præsterer......dog bliver det bedrre og bedre.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:35
Hej Heine

Du skriver at du bruger AdWords, men hvad med de tilsvarende tjenester hos MSN og Yahoo - har du prøvet dem??

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 19:40
Nej.....vi ligger allerede i toppen på organisk søgning på de 2 portaler. Altså på de søgeord vi gerne vil findes på: Hugo Boss, Marlboro Classics etc  etc
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:50
Men det er da ikke nødvendigvis en grund til at udelukke annoncering hos dem.

1: Du kan øge sandsynligheden for at folk klikker sig hen til dit site hvis du både står i den organiske og betalte visning.
2: Søgeresultaterne er ikke altid de samme for alle der søger. Så selvom du får din side op som nr. 1&2 så er det ikke sikkert at din nabo gør.
3: Søgeresultaterne kan ændre sig fra time til time, dag til dag. Så for at optimere din synlighed ville annoncering være en hjælp.

/Claus

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 21:31
Det har du fuldstændig ret i. Men det koster jo:)

Vi bruger lige nu lidt for meget på markedsføring og har valgt at bruge pengene andre steder.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:12
Så skulle spørgsmålet jo have været "Hvordan får vi flere gratis besøgende...?"

/Claus

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:26
Mht. nyhedsbrevet er dette altid en rigtig god idé, det binder potentielle kunder og butikken godt sammen. Og konkurrencer kan være en god ide, men man får også en del tilmeldinger der aldrig fører til noget salg. Så hvad prisen bliver en en "rigtig" potentiel kunde er svær at regne ud, når man kører en konkurrence som tilmeldings-parameter.

Og et lille forslag: Jeg vil foreslå, at når man har klikket på "Vind designertøj for 1000 kr.-" så får man med det samme vist en tilmeldingsform til nyhedsbrevet.

Lige nu skal man først læse en del tekst for derefter at finde ud af, at man skal tilmelde sig nedenunder der hvor man lige har klikket... Jeg tror du mister nogle tilmeldinger der...

Mht. gratis reklame er dette en mulighed: www.adwire.dk (eget site). Bemærk at der ikke byttes visninger, men reelle besøg.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:43
det vigtigste du kan gøre først er at se på hvordan dit site konverterer.

Må man spørge hvad din rate er? Det ligner en side som har mange konkurrerende MWR. Hvilken er vigtigst? Og næstvigtigst, og derefter...? Opsæt et hieraki - derudfra defineres din side.

Er navigationen god? Kan brugerne finde rundt i den? Finder de det de søger? Hvad søger de faktisk efter?

Svar på sådanne spørgsmål kan du få via dit stat værktøj + evt. sp.skema undersøgelse. 2 værktøjer som siger: "Det gør dine brugere" og "derfor gør de det"

Ud fra en sp.undersøgelse kan du definere dine fremtidige a/b test. Men før du når så langt er du nødt til en ordentlig omgang oprydning på dit site - baseret på erfaring med optimering af salg via eshops mm. Lige nu vil jeg skyde på at din markedsføring er endog meget dyr...

Og så er der den øvrige bruger oplevelse

Lige nu er der en masse blokke som konkurrerer om opmærksomheden, på bekostning af dine produkter, efter min mening. Det er brands du sælger men de pakkes ikke elegant ind - tværtimod. Find ud af om dit eget brand (med logo, farver osv.) skal trækkes frem eller tilbage ift dine produkter, og hvad du får ud af det.

Det kan du også finde nogle af svarene på i en spørgeskemaundesøgelse, men igen - du skal først selv finde ud af hvor DU mener du vil befinde dig i landskabet - og hvad det forretningsmæssige udbytte er af dine tiltag.

Når du har dit site bedre på plads, giver du brugeren en god oplevelse, og du kan begynde at positionere dig bedre på nettet. Udnytte din content (fx produkterne) til at opnå besøgende direkte fra søgemaskiner. Får du besøgende direkte ind på dine produktsider i dag? Måske kan du endda skabe et kunde forum som inddrager brugerne /hvor du og brugerne blogger om produkt kvaliteter, brands mm. Og på den måde skabe mere content som igen giver flere besøgende - dels via søgemaskiner, dels via word of mouth.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:14
Dato: 03-11-2006 21:31:13 Forfatter: outletguru.com
Det har du fuldstændig ret i. Men det koster jo:)

Vi bruger lige nu lidt for meget på markedsføring og har valgt at bruge pengene andre steder.

Jeg kom til at tænke lidt mere over hvad det var du skrev.
Nettet har jo den kæmpe fordel at man kan måle utroligt præcist hvad du får ud af din markedsføring. Så når du skriver at du bruger for meget på markedsføring, så tolker jeg det som om du bruger dine penge forkert. Hvis du sørger for at måle din ROI og retter din markedsføring ind så du aldrig betaler mere end du tjener - så vil jeg ikke mene at der er noget der hedder at bruge for meget. Hvis du altid tjener 2 kroner hver gang du bruger 1, så er det jo bare med at bruge så mange penge der overhovedet er muligt på markedsføring. Det kræver selvfølgelig at annonceringen følges meget nøje hele tiden og altid.

Derfor mener jeg at du skal kigge på dit reklameforbrug igen og vurdere hver enkelt post for at se om du får din investering ind igen.

/Claus

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:37
Dato: 03-11-2006 17:08:04 Forfatter: outletguru.com
Jeg kan varmt anbefale partner-adds.

Tradedoubler er for dyr i forhold til det de præsterer......dog bliver det bedrre og bedre.

Hej Heine

Jeg bruger også partner ads, men synes ikke det er noget at råbe hurra for. Jeg tilbyder dem procenter pr. ordre, da jeg synes der virker lidt risky at tilbyde CPC.

Hvad er din erfaring.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)