Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi flere besøgende på www.outletguru.com?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd til, hvordan vi får nogle flere besøgende ind på vores side www.outletguru.com Vi ligger meget stabilt hver eneste dag med næsten det samme antal besøgende. Der kommer dog lidt flere når vi udsender nyhedsbrev.

Kunsten er jo at få nogle besøgende ind på siden for så få penge som muligt og samtidig må kvaliteten ikke være for dårlig.

Vi kører: Addwords, 2 SEO moduler, konkurrencer med tilmelding til nyhedsbrev, tradedoubler, partner-adds.

Har I nogle gode idéer?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:28
Hej,

Som Hr. Thorborg også skriver i sin bog, så gælder det om at få lusket noget reklame ind indirekte alle de steder man er aktiv. Det vil altså sige, du i din signatur i diverse fora tilføjer et link til siden. Når du snakker med nogen om tøj, så kommer du tilfældigvis til at nævne siden (uden at nævne det er din).

Altså snige reklame ind alle steder uden at du decideret skriver "KOM OG SE MIN FLOTTE BUTIK MED MASSER AF TØJ"

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:26
Hmm.. Igennem signaturen er en rigtig god måde ;).. Plus det giver masser af backlinks jo :)..

Men hvor mange forums er du medlem af ?.. For det kunne godt være du skulle have dig en lidt mere moderne signatur så.. Det vækker virkelig opsigt, i forhold til de helt text-plain.. Uden at være alt alt for prængende..

Men du kunne jo fint få dig en smart signatur, og så smut ind på diverse forums der har et eller andet med mode og tøj at gøre ;)..
Det må da siges i hvert fald at være billigt :).. Fx trendsales.dk .. har de ikke et forum ?..

Jeg syntes måske du skal fremhæve dit nyhedsbrev lidt mere. Der står " Vind Designertøj for 1000,- kr".. Det er da fedt :D.. Men det er måske ikke fremhævet helt nok, til at få den optimale opmærksomhed..

Jeg har selv læst lidt af Martin''s "e-pusher", og der er nogle virkelig gode input deri.. Syntes jeg du skulle ta at gøre :).. Eller i hvert fald det af den der ligger til at læse lige pt. :)..

Håber det kunne bruges til noget :).. Har du spørgsmål eller lignende, er du altid velkommen til at skrive..

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 11:59
Tak for jeres svar.

Det er en tidskrævende måde at få brugere på. Men der er ingen tvivl om at det virker. Og kvaliteten er i top.

En anden idé kunne være at hvis en af jer andre med webshops ville bytte lidt reklame. F.eks. hvis jeg laver reklame i mit nyhedsbev for en anden shop så kan jeg få igen på samme måde.Vi skal selvfølgelig  kende lidt til hinandens mængde af modtagere:) Og det skal virke naturlig for brugerne....

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 21:27
Hej,

Er der ikke nogen der har flere idéer?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:34
Dele en masse reklame t-shirts ud med logo og url

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 20:24
Jeg arbejder pt. udelukkende med online markedsføring. det eneste vi har gang i offline er nogle flyers til uddeling i gågader, på stadins, ved shoppincentre
Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 19:22
Vi kører i øjeblikket en del konkurencer på vore side. Vi kan ikke rigtig finde ud af om det virker....men det skaber noget trafik, det ved vi.

Har I nogle erfaringer med konkurrencer? Det har I vel....men virker det?

Jeg mener at internettet et stop fyldt med konkurrenceryttere! Køber de noget?

Tilmeldt 4. Oct 06
Skrevet kl. 13:24
Er der ingen af jer proffer der kan komme på noget?
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:00
Dato: 03-11-2006 13:24:26 Forfatter: outletguru.com Er der ingen af jer proffer der kan komme på noget?

Hej outlet...

Hvordan går det med tradedoubler og parter-ads.. er det noget der giver noget eller er det ikke ulejligheden værd ??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)