|
De har samme mål! Men det som denne forretning går ud på, er at man tilmelder sig den her side. Derefter modtager du, som jeg forstår det, én mail dagligt fra en producent med et tilbud på et produkt. For hver person, som benytter sig af dette tilbud er producenten selvf. villig til at betale et beløb for det. Dette beløb går delvist til ejeren af siden selvf., men også til også som videredistribuerer dette tilbud. Jeg kan sagtens se idéen i dette.. Det er ganske lovligt og der er en gevinst fra producentens side i og med producenten får flere kunder/salg og fra forbrugernes side er der penge at spare. Om dette virker eller ej, kan jeg ikke svare på pt, da siden først går rigtig i luften i morgen, som beskrevet i det andet indlæg. Men jeg vil mere end gerne skrive her på boardet om produktet/ siden lever op til det, den påstår den gør. |
Dato: 21-10-2006 10:55:31 Forfatter: Martin Thorborg Folk der udbyder den slags skrammel og folk der hopper på det, de fortjener næsten hinanden...
Det er sjældent, at jeg står og skraldgriner helt alene for mig selv. Lige nu har jeg svært ved at holde op.
mvh Hans
Bliv gratis medlem