Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kursus i at tjene penge. MEGET SERIØST!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg stoler ikke mere på min bankrådgiver end jeg stoler på ham..

De har samme mål!

Men det som denne forretning går ud på, er at man tilmelder sig den her side. Derefter modtager du, som jeg forstår det, én mail dagligt fra en producent med et tilbud på et produkt.

For hver person, som benytter sig af dette tilbud er producenten selvf. villig til at betale et beløb for det. Dette beløb går delvist til ejeren af siden selvf., men også til også som videredistribuerer dette tilbud.

Jeg kan sagtens se idéen i dette.. Det er ganske lovligt og der er en gevinst fra producentens side i og med producenten får flere kunder/salg og fra forbrugernes side er der penge at spare.

Om dette virker eller ej, kan jeg ikke svare på pt, da siden først går rigtig i luften i morgen, som beskrevet i det andet indlæg.

Men jeg vil mere end gerne skrive her på boardet om produktet/ siden lever op til det, den påstår den gør.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Dato: 21-10-2006 10:55:31 Forfatter: Martin Thorborg Folk der udbyder den slags skrammel og folk der hopper på det, de fortjener næsten hinanden...

Det er sjældent, at jeg står og skraldgriner helt alene for mig selv. Lige nu har jeg svært ved at holde op.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
Yderst intellektuelt og brugbart svar..

Det godt vi har sådanne kloge og intelligente mennesker som dig, der blot behøver skrive en linie, for at vi derefter alle sammen kan ånde lettet op, for der behøver blot være en konklusion i den sætning og ingen begrundelse.

Hvor alle andre skal begrunde og argumentere, behøver du kun at "grine".. Så har vi konklusionen!

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 00:04
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Dato: 24-10-2006 00:00:44 Forfatter: Direktøren Yderst intellektuelt og brugbart svar..

Hvor alle andre skal begrunde og argumentere, behøver du kun at ''grine''.. Så har vi konklusionen!

Jeg syntes faktisk, at Martins kommentar var morsom.

Hvis du er forarget over, at jeg lader min hånlatter runge over en svindlertråd på et seriøst iværksætterforum, skal du vide, at du har en følelse, som jeg deler. For jeg er faktisk temmelig forarget over, at nogen sætter sådan et fupnummer i værk. Derudover er jeg forbløffet over, at så mange lader sig friste til at hoppe med på vognen.  Heldigvis har jeg endnu ikke fået henvendelser fra mennesker, som jeg kender og respekterer over min rigtige mail - kun fra folk, som "har fået lov til at invitere nogle venner" og så lige smider invitationen i et offentligt forum. Disse mennesker får ikke lov til at invitere deres venner med til min fest.

Jeg oplever faktisk, at der normalt står en vis respekt omkring de ting, jeg skriver her på amino. Hvis en uopmærksom iværksætterspire skulle lade sig friste af dette idiotiske tilbud, men vælger det fra, fordi han ser min vurdering af det, har min latter ikke blot gavnet min egen hormonballance, men måske endda reddet en potentiel iværksætter fra en kedelig og fejlagtig oplevelse af, hvad det vil sige at drive virksomhed.

Derfor skev jeg som jeg skrev.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:11
Kære "direktøren"

Hvem tror du vi har mest respekt for?

En som spammer vores forum med tåbelige indlæg fra Henrik Bruhn eller Kjer, som har skrevet over 1.500 iværksætter relaterede indlæg?

Ja, gæt selv!

Derfor synes jeg det er helt okay at han bare griner at dit tåbelige indlæg/martins kommentar...

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:37
Jeg synes det er trist jeg at åbenbart kender så mange idioter som sender mig de sk*de links...

Troede jeg havde lært dem en ting eller to om fusk og lort på nettet...
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:52
Kære Brian Nielsen

Jeg har aldeles ikke noget imod kritik. Men jeg synes, at uanset hvad det er man kritiserer, så skal det være brugbar/konstruktiv kritik. Det indlæg som den højt respekterede Kjer skrev, synes jeg var særdeles dårlig kritik.

Kjer har nu forklaret, at det var en joke han grinte af, hvor jeg havde indtrykket at han prøvede at gøre grin af en anden, istedet for at begrunde hans irritation over indlægget. Jeg sku måske også have læst mere nøje efter, det beklager jeg selvfølgelig

Men jeg kan skam godt følge ham efter jeg har læst hans svar.

Jeg kan nu ikke se hvorfor mit indlæg er så tåbeligt.

Det er IKKE mig, der har startet denne tråd. Og da jeg først læste denne tråd, tror jeg at jeg havde samme følelse som mange af jer. Nemlig at det var noget fis..

Men så modtog jeg en mail fra en jeg kender og tænkte at så længe jeg ikke skal opgive noget kortnummer eller smide penge i, så ville jeg undersøge hvad han nu har gang i.

Og jeg tænkte egentlig også at jeg ville se hvad det var, så jeg enten kunne konkludere at det var svimmel og humbug eller om der rent faktisk var noger realistisk i idéen og fortælle det videre her i denne tråd.

Og jeg mener stadig at selve idéen er god nok og jeg tror faktisk allerede den bliver brugt og er blevet det af mange andre firmaer.

Men jeg kan se nu, at en personen bag nok mere er interesseret i pengene end i selve idéen om at skabe en kontakt mellem producenterne og forbrugerne.

Jeg tror at man godt kunne lave dette, hvor man ikke fokuserede på at tjene penge, men på at spare penge.

Anyways.. Ha'' en god aften

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:51
Dato: 24-10-2006 18:51:30 Forfatter: Direktøren  
 Det indlæg som den højt respekterede Kjer skrev, synes jeg var særdeles dårlig kritik.
Kjer har nu forklaret, at det var en joke han grinte af, hvor jeg havde indtrykket at han prøvede at gøre grin af en anden, istedet for at begrunde hans irritation over indlægget.

Hvor er det herligt at krydse verbale klinger med én, som i sandhed forstår at anvende sarkasme på en måde så den ikke lader sig tilbagevise. I mit indlæg citerede jeg Martins kommentar. Det betyder, at det er den kommentar, jeg kommenterer på - akkkurat som jeg citerer Direktøren i dette indlæg.

Og Direktøren har naturligvis ret i at hånlatter ikke er det samme som konstruktiv kritik. Hvorvidt - og i hvilken grad - det påvriker mit respektniveau her på siden bekymrer mig mindre - jeg forsøger bare at være mig selv. I dette tilfælde var det så en umiddelbar og højt grinende Hans, der dukkede frem af tastaturet.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:27
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)