Hej, Er der nogle der kender og kan anbefale et godt program til web-statistik ? Ikke webhotel - det findes, men kun program til statistik... Hilsen Jacob gefühl - reklamebureau i Kbh www.gefuhl.dk |
Program til webstatistik
Er din side ikke kæmpe-stor, så kan du se www.livewebstats.dk - som er et rigtig godt statistik-program. |
// Jesper Skov
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Så det..... |
Det er virkelig fedt.. |
Jeg kan helt klart anbefale Google Analytics - især til e-commerce. Et tilsvarende program med samme funktionalitet koster fra 10.000 og op. |
Google analytics er et glimrende værktøj, ingne tvivl om det. Har bare selv lige problemer med at bruge det, da alle informationer ender ved Google som samtidigt afregner med adwords, og ser trafik på ens eget sige. Måske bare mig... |
Du har helt ret. Man giver i teorien Google adgang til fortrolige oplysninger om ens forretning. Som mindre e-handels virksomhed er det dog ikke særlig svært at komme til en konklusion på baggrund af de overvejelser. Hos Google får man et totalt overblik over ROI på sit online marketingsbudget - helt gratis. Hvorimod man hos andre firmaer skal betale rigtig mange penge for denne viden. De penge vil vi hellere bruge på andre ting. Såfremt vi var amazon, ebay, lycos m.fl. ville jeg nok tænke anderledes. Venlig hilsen Nils T |